Youth Skincare Sesuai Dengan Semua Jenis Kulit

Terdapat pelbagai jenis kulit manusia iaitu kulit normal, kulit kering, kulit berminyak, kulit kombinasi, dan kulit sensitif. Macam cik sue ialah kulit kering. Cik sue pernah cek jenis kulit ada dalam entry ini.

Bila sudah kenal jenis kulit, lebih mudah untuk membeli produk penjagaan kulit kan. Ada satu berita baik yang cik sue ingin maklumkan pada anda semua.

Shaklee ada mengeluarkan produk penjagaan kulit wajah yang terbarunya iaitu Youth. Produk ini sangat sesuai untuk kesemua jenis kulit. Produk ini terhasil selepas 8 tahun penyelidikan. Mr Roger Barnett selaku CEO Shaklee Corporation telah menguji produk ini sendiri ke atas diri beliau sebelum bersetuju mengeluarkan produk Youth ini kepada umum.

Ermm...patut lah Mr Roger nampak awet muda je kan ;)


Cik sue sendiri telah memiliki set Youth ini. Kulit wajah terasa lembut selepas pertama kali menggunakan cleanser Youth ini. Best sangat-sangat.



Produk Youth ini telah diuji kepada 100 orang wanita Asia + Kaukasia, 20 orang setiap peringkat umur. (20 tahun sehingga 60 tahun). Pengukuran kulit dilakukan secara terperinci, data dianalisis dan pemodelan statistik mencipta persamaan Indeks (Indeks Usia Kulit).

Saya nak set  YOUTH yang PALING ASAS untuk kekalkan kulit saya yang masih muda.

1) Set Permulaan - Umur 20-30 an
Set penjagaan kulit yang mudah dan ringkas untuk membantu menyingkirkan sel kulit mati, menghidrat, melindungi dan menyuburkan kulit anda untuk mengekalkan keremajaan.

Mengandungi:
1) Luminous Gel Oil Cleanser
2) Perfecting Skin Toner
3) Age Defense Moisturizer -SPF 50
4) Advanced Renewal Night Cream

Saya nak set YOUTH yang boleh BAIKI kulit saya dan KEKALKAN saya tetap nampak muda sentiasa.

2) Set Memperbaharui dan Mengekalkan- Umur 40-50an
Set penjagaan kulit yang mudah ini adalah untuk membantu mencegah dan merawat semua tanda-tanda penuaan, meningkatkan seri dan menjadikan kulit anda bertindak lebih muda.

Mengandungi:
1) Luminous Gel Oil Cleanser
2) Perfecting Skin Toner
3) Youth Activating Serum
4) Age Defense Moisturizer -SPF 50
5) Advanced Renewal Night Cream

Saya nak set YOUTH yang bantu kulit saya KEMBALI MUDA dan KEKAL nampak muda lebih lama!

3) Set Rawatan Intensif dan Pemulihan - Umur 60-70an
Set penjagaan kulit lengkap untuk membantu menangani tanda-tanda penuaan, mengurangkan kedutan, bintik-bintik hitam penuaan serta pigmentasi, memperbaiki kerosakan disebabkan oleh matahari, meningkatkan kecerahan dan seri wajah.

Mengandungi:
1) Luminous Gel Oil Cleanser
2) Perfecting Skin Toner
3) Youth Activating Serum
4) Age Defense Moisturizer -SPF 50
5) Advanced Renewal Night Cream
6) Radiance C+E


Mr Chris Kyrou (Vice President Beauty Research and Development) dalam roadshownya di Kuala Lumpur pernah berkata, bahawa Shaklee skincare Youth ini sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Setiap manusia mempunyai kulit yang berbeza  dan unik. Jika terdapat masalah kulit seperti ekzema, psoriasis dan sebagainya, anda boleh mendapatkan nasihat dan pandangan dermatologist terlebih dahulu.

Mr Chris Kyrou semasa roadshow di Kuala Lumpur
Dengan YOUTH, inshaa Allah semua kita boleh jadi LEBIH CANTIK UNTUK JANGKAMASA PANJANG lebih dari supermodel.

Sebab, setiap PENCUCI, TONER, MOISTURISER, SERUM semua ada NUTRIENTS untuk kulit. Ya setiap satu. Bukan pada serum saja atau moisturizer saja.

Sepanjang bulan Mac ini,adalah promosi Youth. Jom dapatkannya sekarang kerana anda mampu berjimat lebih banyak lagi. Berbaloi-baloi.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan