Set Mandian Bayi Organik Untuk Kulit Normal, Kering Dan Sensitif

Bayi yang mempunyai kulit mulus, gebu dan sihat akan memberikan kegembiraan kepada ibu bapa. Namun, bagi yang mempunyai masalah kesihatan kulit seperti ekzema, memerlukan penjagaan yang rapi. 


Bayi dan kanak-kanak kecil lebih terdedah kepada kepekatan bahan kimia toksik. Tangan mereka, permainan dan apa sahaja yang disentuh, secara automatik akan dimasukkan ke dalam mulut. Kain dan peralatan tempat tidur mereka akan menggunakan bahan pencuci, kemungkinan besar mengandungi phthalates dan parabens yang akan memberi kesan negatif jangka masa panjang kepada kesihatan anak anda. 

Bahan-bahan kimia ini walau penggunaannya mengikut standard kuantiti yang dibenarkan, namun sekiranya digunakan dalam tempoh yang lama pasti memberi kesan negatif walaupun seseorang itu tidak mempunyai kulit yang sensitif sekalipun. Bagi kanak-kanak yang mempunyai kulit sensitif dengan mudah mengalami ruam dan ekzema. 

Justeru, ramai ibu bapa memilih untuk menggunakan produk bayi organik seperti pakaian, peralatan tempat tidur, produk mandian dan penjagaan kulit. Ia adalah antara usaha untuk mengelakkan banyak bahan kimia di persekitaran akank-kanak kecil. 

Tiga bahan kimia toksik utama yang menjadi perhatian adalah BPA, phthalates dan parabens. Bahan kimia toksik tersebut boleh mengganggu perkembangan bayi dan kanak-kanak. Formulasi ini boleh membuatkan kulit anak-anak menjadi lebih teruk lagi. 

Bagi mengatasinya, adalah penting untuk menggunakan produk bebas bahan kimia merbahaya ini. Buatlah pilihan untuk menggunakan produk bayi organik seperti pakaian, peralatan tempat tidur, mandian dan produk penjagaan kulit untuk mengurangkan pendedahan anak anda kepada bahan kimia toksik berbahaya.

Shaklee menawarkan set mandian bayi dari bahan semulajadi dan organik iaitu set Shakleebaby. Ia terdiri daripada 3 produk iaitu gentle wash, massage oil dan soothing lotion.




Mengapa perlu memilih set mandian shakleebaby ini?


1) Diuji pakar pediatrik
2) Bahan semulajadi dan organik
3) Diuji secara klinikal
4) Tidak menimbulkan alahan
5) Bahan yang disahkan organik
6) pH seimbang

Diformulasi tanpa:
1) Paraben
2) 1,4 -dioxan
3) Natrium lauril sulfat (SLS)
4) Warna atau wangian tiruan
5) Phthalates
6) Bisphenol-A (BPA)
7) Formaldehid

Testimoni pengguna set shakleebaby:





Satu set shakleebaby (gentle wash, soothing lotion dan massage oil FREE tuala microfiber dan beg toiletries)

Harga retail rm381.60
Harga AHLI rm305.28

Sekarang promosi beli 3 pada harga 2

Harga retail rm763.20
Harga AHLI rm610.56

Postage rm10.60

Jika ingin harga yang lebih murah, meh la join keahlian Shaklee dengan ciksue. Percuma konsultasi sepanjang hayat.


Saya sudah grab promo shakleebaby ni. Anda bila lagi?


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan kulit dan kesihatan anak dan anda sekeluarga. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan:

  1. Kalau untuk bayi memang kena pakai yang bebas bahan kimia dan paraben semua tu kan. Alternatifnya guna shakleebaby ni.

    BalasPadam
  2. Wahhh bestnya shaklee dah ada barangan baby.. Lagi best sebab bebas kimia plak tu... Terbaiklah.

    BalasPadam
  3. bagusnya mandian organik bayi shaklee ni..bebas dari bahan kimia

    BalasPadam
  4. shaklee ada produk utk baby ye? baru tau

    BalasPadam