Bacaan Kolesterol Menurun Dan Tekanan Darah Tinggi Normal

Perkara yang sangat merisaukan ialah apabila insan tersayang mengalami masalah kesihatan terutamanya ibu ayah. Kali ini saya ingin menceritakan tentang emak saya yang menghidap masalah darah tinggi dan bacaan kolestrol tinggi.

cara menurunkan darah tinggi

Emak saya merupakan seorang surirumahtangga sepenuh masa. Sejak tahun 2016, emak diserang masalah kesihatan. Emak kerap demam, sakit kepala dan sakit-sakit badan. Emak saya tidak percayakan perubatan moden dan lebih suka mendapatkan rawatan di klinik perubatan alternatif Homeopathy.

Walaupun sudah bertahun-tahun mendapatkan perkhidmatan homeopathy, kesihatan emak masih lagi tidak kembali seperti biasa. Sehinggalah emak mengalami sakit kepala yang teruk dan demam, saya dan adik beradik yang lain mengesyorkan supaya emak mendapatkan rawatan di klinik berdekatan.

Nasib baik emak menurut sahaja dan hasilnya bacaan darah tinggi emak bukanlah ditahap yang normal. Patutlah emak kerap stress, tak lena tidur dan sakit kepala. Doktor menyarankan agar emak melakukan ujian darah.

Keputusan ujian darah emak kali pertama. Bacaan LDL Kolestrol emak sangat tinggi dan ini juga salah satu punca kesihatan emak terganggu. Doktor menyarankan emak buat ulangan ujian darah 6 bulan kemudian dan emak dibekalkan dengan ubat kolestrol serta ubat darah tinggi.

Sejak daripada itu, emak mula menjaga pemakanan dan juga konsisten makan ubat. Disamping itu, emak juga mencuba Vivix dan juga Phytocol St dan doktor juga menyarankan emak mengambil 2 produk ini.

6 bulan berikutnya emak menjalani ujian darah sekali lagi untuk melihat bacaan kolestrol turun atau tidak. Selepas menerima keputusan ujian, bacaan kolestrol emak turun!. Emak sangat gembira dengan hasil ujian tersebut.

-Wan Zainab Mhm -


Harga retail sebotol Vivix 150ml  ialah RM475. Postage RM10.

Berita baik pada anda semua, sekarang ini ada promosi Vivix iaitu:-


Beli 6 PERCUMA 1 (RM2,280), anda dapat:
 FREE membership rm65
 FREE postage rm10
 FREE sebotol Vivix bernilai rm475
 Cashback bonus rm250.80
 Dapat beli 2 cooler beg dan sudu pada harga rm8 sahaja
Anda jimat RM455


Beli 2 (RM722), anda dapat:
 DISKAUN 5%
 FREE membership rm65
 FREE postage rm10
 Cashback bonus rm36.10
Anda jimat RM113

Wah, lihatlah sendiri berapa banyak jumlah wang yang anda telah jimat.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan