Bisnes Shaklee, 5 Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih

Baru baru ni kecoh di facebook mengenai 5 pasangan (32 orang) yang tinggal di dalam satu rumah. Ramai lah natizen yang kecam. Isu dibangkitkan di situ ialah MALAS cari kerja. Sebenarnya banyak peluang pekerjaan yang ada di luar sana. Cuma, jangan terlampau memilih.

Bagi yang sedang tercari-cari peluang mendapat sumber pendapatan, atau menjana pendapatan tambahan, haa ni ciksue nak ajak korang semua berniaga Shaklee dengan ciksue.


Kenapa mesti pilih Shaklee? Ini antara sebab-sebab utamanya.

1) Modal yang rendah 

Untuk memulakan bisnes Shaklee anda tidak perlu membuat pinjaman bank, ah long dan sebagainya. Yuran pendaftaran Shaklee serendah RM65 sahaja dan postage RM10. Atau jika anda mahu keahlian percuma, anda bole kumpul order dari kawan-kawan sepejabat, ahli keluarga, kawan-kawan dan sebagainya,buat pembelian produk berjumlah RM750 ke atas dalam satu resit. 


2) Sistem online 

Anda hanya memerlukan internet dan smartphone atau laptop untuk membuat bisnes shaklee. Ciksue akan ajar anda step by step untuk menggunakan sistem ini. Register ahli dengan ciksue untuk mendapatkan id dan password anda.

Dalam website ini anda boleh buat pembelian produk, pendaftaran ahli baru, cek points, cek bonus, membaca berita terkini, membaca nota dari slides yang Shaklee sediakan, print invoice, melihat nombor tracking barang, dan pelbagai lagi. 

Barang anda pun Shaklee boleh tolong postkan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak dengan bayaran hanya RM10 sahaja. Tak perlu lagi beratur panjang di poslaju. Best ke sangat best?

Bisnes Shaklee sangat fleksibel. Anda hanya perlu luangkan masa 1-2 jam je sehari untuk uruskan bisnes anda. 

Sistem ini sangat memudahkan kerja-kerja anda. 

3) Tidak Perlu Simpan Stok 

Apabila customer order dari anda, anda minta customer buat bayaran terlebih dahulu baru anda belikan barang yang dikehendaki. Selepas anda sudah stabil dalam bisnes dan mempunyai customer yang repeat order anda perlu beli sedikit stok jika customer urgent nak cod (cash on delivery). 

Jika branch atau Hq Shaklee jauh dari anda, sedangkan anda sudah mempunyai repeat customer ciksue syorkan anda simpan sedikit produk vitamin yang sentiasa menjadi permintaan customer. 

Awal-awal dalam bisnes jangan simpan stok dahulu. 

Tiada istilah stok tersimpan bawah katil semata-mata nak maintain rank. NO! NO! NO! Ciksue akan ajar anda cara buat sales yang betul step by step. Stok laju je keluar bukannya terperuk bawah katil  sampai expired okayy.


4) Support Group Yang Awesome 24 jam 

Selepas anda register keahlian dengan ciksue, ciksue akan masukkan anda dalam grup bisnes Shaklee. Kebanyakannya kita akan belajar secara online dalam grup whatsapp, telegram dan facebook. Kita manfaatkan teknologi yang ada sekarang ni. 

Tak perlu bersusah payah keluar rumah dengan anak kecik, tak perlu bawa kereta hadap jem. Semuanya online. 

Namun ada juga kelas yang diadakan secara berkala dengan yuran yang minimum untuk anda semua. 

Pihak Shaklee juga turut mengadakan kelas setiap bulan iaitu Health and Wellness Talk bagi membantu para distributor membuat promosi produk bulanan setiap bulan. Selain itu ada juga diadakan program workshop dan karnival Shaklee.

Pakar nutrisi Shaklee sedia membantu pada bila-bila masa bagi menjawab sebarang kemusykilan anda.



5) Syarikat Nutrisi Semulajadi No 1 di US 

Shaklee telah ditubuhkan pada tahun 1956 di dunia. Sudah 62 tahun di dunia dan syarikatnya masih lagi kukuh sehingga sekarang. Shaklee ditubuhkan di Malaysia pada tahun 1988. Sudah 30 tahun bertapak di bumi Malaysia. Syarikat yang kukuh menjamin untuk orang terus setia dengan produknya tanpa kompromi. 

Tahukah anda produk Shaklee tertua di dunia lebih dari 100 tahun iaitu Vitalize Mineral. Ia telah dicipta oleh Dr Forest C Shaklee pada tahun 1915 (sudah 103 tahun di dunia). Sehingga kini produk itu masih wujud dan berwajah baru dengan nama Vitalea Iron Formula.

Ada ke syarikat MLM lain yang mempunyai produk lebih dari 100 tahun?


- Anda dah bebas hutang?
- Anda dah ada saving untuk masa depan?
- Anda dah ada saving untuk haji/umrah?
- Anda dah ada saving untuk anak-anak?
- Anda dah ada saving untuk kecemasan?
- Anda dah lepas semua benda keperluan?
- Anda dah berzakat dan berinfak dengan gembira dan senang hati?

Kalau belum...nak tunggu apa lagi? Benda-benda tu tidak akan dipenuhi dengan sendiri. Kita masih hidup di dunia jadi kita kena usaha.

Ciksue hanya membantu tunjukkan jalan. Shaklee bukan skim cepat kaya ya....hari ini join bulan depan dah dapat berpuluh-puluh ribu. NO! Shaklee bukan macam tu. Ada anak-anak tangga yang perlu anda lalui di mana anda akan seronok melaluinya.

Jom mulakan langkah pertama anda sekarang dengan menghubungi ciksue di talian 011 1090 4139. Atau klik je link ni www.wasap.my/601110904139. Ciksue menanti wasap anda.

Your mentor dan SID paling aktif di Kota Damansara,
-cik sue (id: 866981)-

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan