Jeragat Pudar Selepas 3 Bulan Pakai Youth Skincare

Banyak testimoni skincare Youth ni sejak dilancarkan pada bulan Mac haritu. Harini ciksue nak berkongsi testimoni pasal jeragat.

Jeragat ialah sejenis penyakit kulit yang tidak berbahaya. Ia bermula dengan tompok tompok kecil yang memenuhi bahagian muka anda seperti dahi, pipi, hidung dan kawasan sekitar mulut.

Tompok jeragat selalunya berwarna lebih gelap dari warna kulit asal dan ini menyebabkan tona kulit anda kelihatan tidak sekata.

Bagi mereka yang berkulit cerah, kebiasaannya tompok jeragat akan berwarna coklat. Manakala mereka yang berkulit gelap pula akan mendapat tompok yang berwarna hitam.

Kadangkala, saiz jeragat yang kecil ini akan kelama-lamaan membesar kemudiannya bercantum dengan jeragat yang lain. Dan akhirnya memenuhi setiap ruang di wajah anda


Ni pipi kanan sy.

A tu 3 ari guna youth jeragat kuar mengejut. Melarat2 1 pipi. Pipi kiri pun sama. Kat 2 week jugak la kuar macam merayap2 bintik2 itam tu.

B tu pic ari ni baru kejap tadi snap coz nak buat testimoni kat sini  (28/7/18).

Pic ni muka free, tanpa sapu apa2 pun. Just cuci muka ngan cleanser youth nak zohor tadi je.

Dlm tempoh guna youth tu macam2 hal jadi kat kulit .. masa tu sy guna full set.

Selain jeragat kuar, kulit muka jadi cam sensitif gitu. Mudah merah, gatal. Merah n gatal ni ilang bila sapu krim malam. Petang pun sy sapu krim malam  pasal kulit rasa sejuk n kurang merah gatal tu.

Kawan grup ni suggest just guna basic je dulu. So sy guna basic sampai 2 month.

Alhamdulillah merah n gatal2 tu takde langsung. Kat 2 month tu baru perasan jeragat ada yg pudar.

Now dah kat 3 month youth, baru 3 minggu sy guna serum (guna malam 1x seminggu sahaja). Dan baru minggu ni sy start guna radiance c&e. 1 kapsul boleh guna 4x (4 malam).

Sy guna youth tanpa apa2 supplement. Lambat sikit la kot pemulihan kulit ni. Tapi alhamdulillah dah banyak nampak perubahan.

 Jeragat pudar n ada yg dah ilang pun
 Pori2 halus
 Kulit lembut, cerah n lembap
 Kulit susah dah nak burn dengan moisturiser youth. Kalo dulu mudah gelap muka siap ada line tudung keliling muka

Next week sy nak start makan vita C plus shaklee

-Anne-

Berita baik untuk korang yang berminat mencuba Youth skincare ni, sekarang ada promosi beli Youth skincare dan dapat FREE facial cleanse & firm device. Macam mana nak guna alat ni? Jemput tonton di link INI.

Terdapat dua pilihan set iaitu Renew and maintain set dan intensive treatment and repair set. Setiap pembelian dengan ciksue, akan di guide set apa yang sesuai dengan anda.


Setiap pembelian set Youth di atas, anda akan dapat:
- Free membership (RM65)
- Free postage (RM10)
- Bonus (duit) pada bulan depan

Menarik ke sangat menarik?

Jom grab promosi ni uolls. Memang berbaloi-baloi dengan wang yang dilaburkan.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kecantikan dan kesihatan anda. Segera hubungi Sue 011 1090 4139 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. Wahh nampak betul ketara perbezaan tu. Bagusnya skincare ni :)

    BalasPadam