Testimoni MealShakes: Anak Anda Picky Eater & Sering Demam??


Masalah picky eater di kalangan kanak-kanak seawal usia 1 hingga 6 tahun adalah sesuatu yang sering terjadi. Karenah anak-anak yang menolak untuk makan atau memilih makanan telah menghalang pertumbuhan badan dan minda yang sihat serta melemahkan sistem imun kanak-kanak.

Tuntutan pemilihan variasi makanan yang berkhasiat dalam piramid makanan diabaikan oleh ibu bapa dalam melayani ragam mereka. Akibatnya anak-anak sering terkena penyakit, mudah demam, sukakan makanan ringan, kurang cergas dan cerdas.

Ketahuilah ibu bapa bahawa kercerdasan dan kecergasan anak anda adalah daripada makanan yang baik. Makanan yang tidak berkhasiat terutamanya makanan ringan terdedah kepada risiko pencemaran biologi dan kimia yang memberi kesan kepada kesihatan. Bagi ibu bapa sudah tentu terganggu juga emosi dan urusan harian kita sekiranya anak-anak tidak lalu makan, sering sakit, malas, dan lemah. 

Justeru itu, saya ingin berkongsi kegembiraan ibu bapa yang menggunakan MealShakes dalam menangani masalah picky eaters ini. (Klik imej untuk lebih jelas)








Alhamdulillah bestkan tengok ibu-ibu yang telah mencuba dan berjaya menangani masalah picky eater ini. Jom kita tengok apakah kandungan Meal Shakes yang membantu ibu-ibu ini.
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.
Berfungsi sebagai supplement yang memberikan nutrisi yang baik dan boleh diambil bersama makanan atau minuman kegemaran anak anda. Meal Shakes juga membekalkann 30% nilai harian (DV) bagi protein yang diperlukan. Meal Shakes juga bukan sahaja membantu mempertingkatkan sistem imun dan menambah selera anak-anak anda tapi juga membantu menangani masalah eczema dan penyakit kulit serta memberi tenaga berpanjangan kepada mereka. Bagi anak-anak yang kerap demam berikanlah makanan berkhasiat ini kepada mereka, Insya Allah kesan yang positif kepada anak-anak anda. (Klik imej untuk lebih jelas)


Jadi berikan pelaburan yang bijak dan berkhasiat untuk yang anak tersayang. Meal Shakes boleh diambil seawal usia 1 tahun. Cuma campurkan ke dalam susu setiap pagi, rasa sedap seperti aiskrim vanilla boleh dijadikan sarapan yang enak dan berkhasiat. Harga yang berpatutan untuk nilai yang tidak terhingga.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan