Set 3M, Zink dan Collagen Powder, Susu Pekat & Baby Cepat Kenyang


Kebaikan susu ibu tiada tandingannya. Kini ramai ibu-ibu yang telah mempunyai kesedaran untuk menyusui bayi yang dikandungnya sendiri dengan susu ibu. Tiada lagi alasan untuk tidak menyusukan, kerana terlalu banyak kemudahan sedia ada seperti breastfeeding peer caunselor, kaunselor laktasi, gadget penyusuan dan sebagainya.

Bagi ibu-ibu yang bekerjaya, pemilihan makanan tambahan selain dari munutup lompang-lompang nutrisi yang tidak cukup dalam badan, ianya juga membantu memberi kesihatan yang optimum, badan yang bertenaga (nak uruskan hal pejabat dan rumah tangga) serta perasaan yang positif (stress yang terkawal).

Jom kita tengok apa kata Puan Dina yang telah mengambil set 3M, zink dan collagen shaklee. (Klik imej untuk lebih jelas).

set 3m
set triple m

Semua rahsia susu banyak, Puan Dina dah share kat testimoni di atas.

1) Doa
2) Usaha
3) Tawakkal
4) Minum air kosong 2-3 liter sehari
5) Pam susu 2-3 jam di tempat kerja
6) Penggunaan milk booster set 3M

Walau berapa pun hasil mengepam yang mommies dapat, bersyukurlah dengan menyebut Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya masih ada lagi rezeki buat si manja mommies.

Firman Allah dalam Surah Ibrahim ayat 7:

Maksudnya: "Dan (ingatlah) tatakala Tuhan kamu memberitahu: "Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu, dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras."

Kejayaan tidak akan datang bergolek tanpa usaha yang gigih. Sesungguhnya tiada jalan pintas untuk mendapat hasil susu yang banyak. Sentiasa berfikiran positif , patuhi jadual mengepam, kerapkan direct feed ketika bersama dengan anak dan jangan culas mengepam. Mommies juga jangan lupa untuk aplikasikan tips yang telah dikongsi oleh Puan Dina di atas ye. ^____^

Anda berminat mencuba set triple m ini?

Klik sini untuk order.

Sebarang pertanyaan atau masalah sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan