Bestnya Jadi Ahli Shaklee: Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee


Ramai kawan2 saya yang bertanya pada saya, apa benefit yang diaorang dapat once register sebagai member?Ok, jom baca keterangan lanjut di bawah:
sertai sekarang
Once sign up member anda akan mendapat memberkit dari Shaklee. Dalam memberkit ini terdapat:
- buku product guide
- buku Shaklee business manual
- buku Shaklee Today
- buku Code of Conduct Shaklee
- buku Total Wellness Connection
- senarai harga dan resit Shaklee

shaklee memberkit
Jika sekiranya anda sign up member just untuk makan2, anda tak perlu serius nak membelek buku2 ni semua. Tetapi jika sebaliknya, anda haruslah rajin dan kene hadamkan segala input dalam buku2 tersebut.

Selain tu, apa lagi yang bakal anda dapat?

1. Boleh beli produk dengan harga ahli. Memang jauh juga beza harga ahli dan harga retail. Penjimatan sehingga 20% yang akan anda nikmati. Suka tak?

2. Nikmati offer bulanan Shaklee. Setiap bulan Shaklee akan membuat offer terhadap mana-mana produk terpilih. Anda dapat membeli 6 botol vitamin free 1 botol vitamin, pada harga yang jauh lebih murah dari harga ahli dan dapat percuma 1 botol. Tak ke berbaloi2 namanya tu...

3. Kumpul points dan tunggu cek/cash anda tiba. Setiap produk mempunyai pointnya tersendiri. Sebagai contoh anda membeli vivix dan esp. Point untuk dua barang ni adalah sangat besar. Setiap pembelian 150 point dan ke atas layak menerima wang kembali dari Shaklee. Sambil makan sambil kumpul mata. Memang bestlah kan, beli dan makan vitamin tapi dapat balik duit, cash bonus! Menarik sangat!

Inilah antara 3 kelebihan yang best sebagai ahli yang nak makan sendiri. Tapi kalau anda berniat untuk menjana pendapatan sampingan secara part time atau pun full time, ada lebih banyak benefit yang best yang anda tak boleh lepaskan begitu sahaja.

Antaranya ialah anda akan dimasukkan ke dalam group business Shaklee yang dinaungi oleh mentor2 yang hebat2 belaka yang mana mereka telah pun berjaya mendapat pangkat tertinggi di samping menerima income 6 angka setiap bulan. Hebat kan!!

Ok, sebelum anda nak dapatkan semua kelebihan dan manfaat menjadi ahli ni, langkah pertama yang anda harus lakukan ialah jom sign up keahlian Shaklee dengan saya :) Fast action, fast result.

Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan