Saya seorang yang mudah demam (low immune). Sejak amalkan Set 3M Shaklee,kesihatan saya semakin baik”- Puan Nordiyana


Salam semua.

Hari ni saya nak sambung lagi cerita Set Penyusuan Paling Popular. Apa lagi kalau bukan Set 3M yer tak? Biasa orang beli set 3M ni sebab nak banyakkan susu. Tapi tahukah anda kelebihan set 3M ni jauh lebih banyak dari itu. Saya pernah kongsikan di sini.

Macam Puan Nordiyana ni. Dia ni ada penyakit system imun tak kuat. Mudah demam. Sebulan sekali mesti demam kata beliau. Tapi lepas amalkan Set 3M Shaklee, beliau lama tak demam sampailah baru-baru ni baru demam. Itu normal lah kan sekali-sekala demam.

Jom baca apa kata Puan Nordiyana.

set triple m

Apabila tubuh kita dilengkapi dengan keperluan nutrient yang cukup, automatik, kesihatan kita akan bertambah baik. So bagi sesiapa sahaja di luar sana, tak kisah la anda bf mom atau tidak, set 3M ini sebenarnya bukan untuk ibu menyusu sahaja. Siapa2 pun boleh ambil.

Sebab apa? Sebab anda nak tingkatkan kesihatan anda pada paras OPTIMUM.

Apa? Takut makan set 3M tiba2 ada susu badan pulak? Hehehe...Jangan risau, kene faham betul2 konsep breastfeeding itu sendiri iaitu demand vs supply.

Set 3M ini akan membanyakkan susu badan apabila mommies mempunyai demand iaitu dengan menyusukan anak dengan susu ibu serta mematuhi konsep demand vs supply. Jika sekiranya tiada bayi yang anda susukan, susu badan tidak akan terhasil.

So jika anda di luar sana yang rasa2 sering sakit, badan rasa macam tak sihat sahaja, lemau sokmo, boleh cuba set 3M ni untuk tingkatkan taraf kesihatan anda ;-)

Anda berminat mencuba set triple m ini?

Klik sini untuk order.

Sebarang pertanyaan atau masalah sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan