Testimoni: Set B+ OmegaGuard, Say Bye-Bye pada Paha Drumstick

Salam semua. Hari ni nak cerita tentang HEALTHY SLIMMING SET untuk BREASTFEEDING MOM. 

Actually kan, masalah kegemukan selepas bersalin adalah satu perkara yang memang banyak terjadi. It is common and everywhere. Punca utama ialah tidak menjaga pemakanan sewaktu hamil. Selalu fikir kene makan untuk 2 orang. Yang sebenarnya ibu hamil tak perlu makan untuk dua orang. Apa yang perlu ialah nutrisi untuk dua orang. Ha, beza tu kan? 

Untuk ibu menyusu, suplemen SHAKLEE yang disyorkan ialah: 

1) ESP 
Memberi rasa kenyang yang lama. Memekatkan susu ibu. 

2) ALFALFA 
As milk booster dan juga detoks tubuh ibu. 

3) LECITHIN 
Untuk memecahkan lemak. 

Selain dari ESP, Alfalfa dan Lecithin, ibu menyusu juga boleh ambil Omegaguard dan Cinch Shake untuk penurunan berat badan. 

- Membakar lemak 

- Membakar lemak dan mengekalkan otot serta mengekalkan tahap metabolism 

Jom ikuti testimoni Puan Mariana:

testimoni set kurus

testimoni set kurus

testimoni set kurus

Selepas Puan Mariana mengambil suplemen Shaklee secara konsisten, perubahan yang beliau rasa ialah: 
  • Badan rasa lebih bertenaga 
  • Mood yang lebih stabil 
  • Badan tidak mudah rasa lesu dan letih 
  • Tidak mudah stress 
  • Sistem perkumuhan lancar 
  • Breast sentiasa penuh 
  • Tiada lagi paha drumstick 
Puan Mariana mengambil set b add on omega guard. Selain pengambilan suplemen secara konsisten, Puan Mariana juga mengawal pemakanan beliau dengan mengambil separuh pinggan nasi, mengambil fiber, banyak ambil buah-buahan dan sayur-sayuran serta mengambil minuman ESP sebagai sarapan. ESP membantu mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama. Tak lupa juga pengambilan air masak yang mencukupi setiap hari. 

Bestkan testimoni Puan Mariana ni, bukan setakat kembali langsing malahan banyak manfaat lain yang beliau turut dapat. Tengok saja wajahnya yang happy gitu, perut pun flat je kan... Sape la yang tak nak perut flat selepas bersalin kan? 

Sekarang anda semua dah tahukan rahsia kejayaan Puan Mariana kembali langsing selepas bersalin. Cantik untuk suami itu dituntut dalam Islam. So apa lagi...jom kita cantik dan kurus untuk suami. Dapatkan Healthy Slimming Set anda hari ini. Hubungi saya untuk konsultasi dan pesanan anda. 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan