VIVIX- Anti Penuaan Terhebat, Rahsia Awet Muda


Apa itu vivix?
vivix
Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh-tumbuhan lain. 

Apa yg terkandung dlm Vivix ni sehinggakan ia dikatakan sangat best?
Vivix ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

Saintis mendapati Orang Perancis makan makanan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui: Rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terdapat dalam wain merah.

Apakah itu Resveratrol?
Resveratrol adalah sebatian kimia yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan tertentu. Ia dipanggil phytoalexin kerana tumbuh-tumbuhan semulajadi menghasilkan pelbagai bahan antibiotik terhadap bakteria dan kulat. Tumbuh-tumbuhan yang mengandungi resveratrol yang terkandung dalam kulit anggur merah dan biji, raspberi, mulberries, beri biru dan cranberry. Resveratrol juga boleh didapati dalam kacang, pokok pain tertentu dan kilang knotweed Jepun.

• Antioksidan yang kuat,
• Anti-inflamasi
• Anti-kanser

Satu hidangan Vivix™ mengandungi sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Tahukah anda... jika nak dibandingkan dgn minuman jus lain seperti M****, Ta*** dan X***..hanya dengan 1 sudu teh(1 serving/day) Vivix mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh (3000-5000 ORAC). Ini baru dinamakan kualiti setanding dgn duit yg dispend.
*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

pertahanan sel

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

tenaga sel

3. Memperbaiki sel (cell repair)

memperbaiki sel
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)
meningkatkan prestasi sel
Dapatkan sebotol Vivix dengan harga diskaun istimewa sepanjang bulan Mei ini! Bukan itu sahaja, tawaran menarik bagi anda yang berhasrat nak menjana pendapatan dari rumah sama ada sepenuh masa atau separuh masa!

Hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang – suami, isteri (kecuali yang mengandung dan menyusukan anak), ibu, ayah, mentua, malah kepada diri sendiri.
Sumber

Order Vivix, klik sini.

Sebarang masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan