Berjaya Hamil dengan ESP Shaklee (Soy Isolate Powder)

Salam semua. Happynya saya, apabila mendapat khabar gembira iaitu salah seorang ahli dalam group Shaklee kami berjaya hamil setelah mengamalkan Soy Isolate Powder (ESP) dalam hanya masa sebulan. Segalanya adalah dengan izin Allah jua, Alhamdulillah.
esp shaklee

esp shaklee

Tubuh badan kita terdiri daripada protein. Sel-sel anggaran jumlahnya 60 trillion yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel2 baru, menggantikan tisu2 tua dan menggnatikan tisu2 rosak dan usang.

ESP: Baik untuk Hormon- Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaaan dengan hormon wanita.

Bagaimana ESP membantu untuk hamil?
ESP adalah protein soya non GMO (non-Genetically Modified Organism) yang akan membantu badan kita untuk menyediakan/melahirkan sel sel baru yang kuat. Dengan penghasilan sel baru, maka, rahim akan lebih kuat untuk menampung jika adanya janin yang terbentuk. Sumber protein yang baik akan membantu rahim supaya lebih bersedia menerima 'orang baru'.

Kita sebagai manusia hanya mampu merancang dan berikhtiar sehabis baik. Allah jua penentu segalanya. Anda ingin hamil dan mahu mencuba ESP ini. Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan