Kelas Rich Family di Hujung Minggu

Salam semua. Alhamdulillah, kelas pertama group Rich Family telah selamat berlangsung pada hari Sabtu 22/6/13. Kebiasaannya kelas adalah online, tapi sekali sekala kalau ada request, kelas secara offline macam ni akan di buat.

Untuk pengetahuan semua, kelas macam ni agak santai. Boleh bawa anak dan suami. Makanan pula kita buat potluck. Sambil2 dengar pengisian, diselang seli dengan kuiz pula. Bestkan! Sebab dapat hadiah kalau berjaya jawab kuiz. :)

Selain dapat tambah ilmu, dapat juga mengeratkan silaturrahim dengan kawan2 yang berada dalam group yang sama. Sambil2 tu dapat juga bertukar2 cerita serta berkongsi pengalaman business Shaklee dengan kawan2 yang lain juga. Semuanya sporting habis. Memang best lah.

Inshaallah, perjumpaan seterusnya akan diadakan selepas raya nanti. Kelas macam ni sememangnya ditunggu2. Selain dapat menambah ilmu serta bersilaturrahim, dapat juga menaikkan kembali semangat untuk meneruskan saki baki perjuangan buat sales di akhir bulan.

Jom kita tengok gambar pula.

butik about umi & baby
Program diadakan di Butik About Umi & Baby (Singboard merah)
geng shaklee
Team Rich Family, yang bertudung biru tu adalah mentor saya
menang hadiah kuiz
Hadiah jawab kuiz
Anda mahu menjana pendapatan sampingan dengan Shaklee. Hubungi saya sekarang di salsabila_85@yahoo.com atau SMS/WHATSAPP: 013 4774 285. Saya sedia membantu anda untuk mencapai segala impian yang anda idamkan.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan