National Conference dan Bestnye Buat Business Shaklee ni


Perniagaan online memang best!

Shaklee National Conference 2013 baru shaja melabuhkan tirainya pada 8 Jun 2013. Bahang aura positif dan nasihat dari para master sekalian akan saya jadikan sumber panduan dalam menjalankan business Shaklee saya. Kalau diaorang boleh saya pun pasti boleh! Memang best sangat buat business Shaklee ni.

Pelancaran produk baru Coq10

Pelancaran produk baru Coq10

Sebahagian freegift dari Shaklee

Voucher 
Gambar master yang hebat
Bagaimana saya boleh mengenali Shaklee? Segalanya bermula apabila saya mula consume set optimum health semasa mengandungkan anak sulong. Saya kerap letih selepas pulang dari kerja. Semua kerja rumah terbengkalai akibat saya tidur awal dan menyebabkan saya stress untuk selesaikan kerja rumah pada esok pagi sebelum masuk kerja. Selepas mencuba set optimum health saya meneruskan lagi dengan set breastfeeding Shaklee. Memang bestlah sebab dapat hasil yang lumayan semasa pam di office.

Saya ada terfikir untuk menambah pendapatan sampingan semasa bercuti dalam pantang anak kedua nanti. Sebelum ni saya ada juga cuba membuat business yang lain, tetapi pendapatan yang saya dapat adalah tidak tetap dan terlampau sedikit bagi saya. Sebulan sebelum saya cuti bersalin saya telah mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah. Semasa dalam pantang saya telah memulakan business Shaklee ini dari rumah sehinggalah sekarang. Dengan business Shaklee ini saya telah merasai pendapatan 4 angka dan sedang menuju ke pendapatan 5 angka tak lama lagi Inshaallah.

Memang best buat business Shaklee ini kerana: 
  • Semuanya dijalankan secara online, baik dari promosikan produk mahupun bertemu usahawan baru yang lain yang sama-sama berminat nak menyertai kumpulan saya 
  • Training juga menerusi online, malah saya dan kumpulan saya dapat bermesyuarat menerusi secret group fb yang hanya boleh diakses oleh ahli kumpulan sahaja 
  • Tiada konkongan dari upline. Kita yang bertanggungjawab pada bisness kita sendiri. Jika kita malas, dapat sikit je lah pendapatan kita. Kalau kita rajin ganjaran yang besar menanti kita
  • Business Shaklee mudah diuruskan. Nak hantar barang pada customer pun mudah. Hanya perlu hantarkan email pada pihak Shaklee, pihak Shaklee akan uruskan penghantaran pada customer kita
  • Nak order barang pun sangat mudah, hanya perlu hantar email, fax atau call pada Shaklee, Shaklee akan hantar pada saya. 
  • Shaklee business memang tiada sempadan. 24/7 beroperasi setiap hari. Customer pula dari seluruh Malaysia dan kadang2 ada juga customer dari Indonesia dan Borneo berminat untuk mendapatkan produk Shaklee juga. 
  • Bisness Shaklee tak perlu simpan stok ribu-ribu di rumah. Jika anda risaukan produk yang laris seperti ESP cepat sold out, anda boleh membuat stok mengikut kemampuan diri anda sendiri, tanpa paksaan 
  • Ditunjukkan jalan bagaimana nak melangkah naik step by step daripada Distributor hingga ke Master. Bukan ditinggalkan terkapai2 stuck tak gerak2 walaupun dah bertahun2 buat bisness
  • Terbukti berjaya menghasilkan ramai leader2 dan Master. Bukan setakat leader grup tu je yg berjaya naik, tp anak2 nye turut sama naik dengan upline masing-masing.
  • Yg paling penting, konsisten dalam mengajak kepada kebaikan.. Pergantungan kepada Allah serta menjaga ibadah2 sunat spt tahajud, zikir, dhuha dll
  • Walaupun sibuk dengan urusan rumahtangga, saya tetap kena pandai dan berdisiplin membahagikan masa untuk urusan business Shaklee ini. 
  • Sejak buat shaklee ni, setiap hari, memang ada masa diluangkan untuk timba ilmu, follow up customer, follow up anak buah, belajar dengan upline dan belajar tingkatkan lagi skill pengetahuan tentang produk dan business. Nak tahu? Semuanya dilakukan melalui online tau. Kita ada kelas online yang dipanggil webinar dan group whatsapp dengan leader. Walaupun busy dengan kerja hakiki, tapi dengan jadual yang tersusun, semuanya tak mustahil untuk berjaya dalam shaklee. 
  • Dalam dunia online kita tak perlu cari orang, tapi orang yang akan cari kita. Memang santai je business ni.
  • Produk Shaklee telah lebih 50 tahun berada di pasaran dunia dan tetap berdiri teguh. Setiap produknya dihasilkan begitu rapi dan teliti serta wajib menjalani ujian klinikal terlebih dahulu. Yang penting produk Shaklee halal. 
  • Tak perlu nak paksa orang melabur duit beribu riban untuk berniaga. Hanya rm75 sahaja dah boleh mula business Shaklee. Yang penting orang pun tak menyampah dan meluat dengan kita. 
  • Kelas dan seminar yang dianjurkan adalah mesra anak2. Maksudnya boleh bawa anak2 sekali semasa program berlangsung. Konsepnya di sini adalah anak2 adalah punca rezeki kita.
  • Pelbagai bonus boleh kita raih seperti bonus kereta, bonus kepimpinan, bonus pencapaian terbaik, bonus umrah dan sebagainya. Semua bonus adalah dalam bentuk tunai. 
  • Yang paling best, jika orang lain sudah sengkek menjelang 15 haribulan, tapi kita yang Shaklee business ni pula tersenyum lebar. Bonus akan dibayar setiap 15 haribulan. Tiada istilah poket kering dan hujung bulan kepada pengedar Shaklee. Insyallah. Shaklee Business kini diiktiraf kerjaya yang lumayan. (Klik sini)
Berminat nak join business Shaklee bersama group saya? Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan