Shape Up Set: Anggun Langsing Kekal Menawan Dengan Shaklee

Setiap orang mengidamkan tubuh yang sihat, langsing dan cantik. Dengan set Shape Up Shaklee, anda dapat menikmati hidup baru yang hebat dengan menghilangkan lemak berlebihan.

Kebaikan set Shape Up Shaklee ialah:
  • Badan yang langsing dan rapi
  • Nampak lebih anggun
  • Rasa lebih bertenaga
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
Jom kita lihat apa yang ada dalam set ini.

1. Cinch Shake Mix
Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tiada masa untuk menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu sahaja, ia juga mengandungi nutrisi lengkap untuk menjaga kesihatan. Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendek kata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak. Terdapat dalam 3 perisa iaitu Vanila, Chocolate dan Cafe Latte.

2. Cinch Energy Tea Mix
Penggalak tenaga semulajadi, ditambah dengan taurina, meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Pilihan terbaik untuk menggantikan minuman berkafein. Tanpa gluten, tanpa perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

3. Lecithin
Berfungsi untuk memecahkan lemak yang berlebihan. Lecithin dinamakan "pengelmusi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ia sangat diperlukan oleh badan.

4. Herb-Lax
Herb-Lax berfungsi sebagai detoks,proses membersihkan usus di mana segala lemak, toksin dan lendir yang melekat di dinding usus di keluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Testimoni mereka yang telah berjaya dengan shape up set: (Klik imej untuk lebih jelas)
shape up set

shape up set

shape up set

shape up set

shape up set

shape up set
Saya sudah dan mereka pun sudah mencuba set shape up ini. Anda bagaimana? Berminat mencuba shape up set? Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

1 ulasan: