3 Persoalan Tentang Saya dan Shaklee

shaklee

Kenapa saya buat biz Shaklee?
Saya buat biz ini kerana saya ingin merubah hidup saya kepada yang lebih baik. Cita2 saya ingin bekerja dari rumah (work at home mother) sambil melihat anak2 membesar di depan mata telah tercapai dengan biz Shaklee ini. Saya telah melihat potensi yang sangat besar dalam Shaklee. Kalau rajin berusaha, buat kesemua yang mentor suruh inshaallah hasilnya pasti lumayan. 

Retire young & retire rich salah satu tagline yang saya suka. Berhenti kerja awal dengan duit yang berkepuk2 masuk setiap bulan. Mana taknya, selain dari bonus hasil jualan yang kita dapat setiap bulan, Shaklee turut memberi insentif kepada leader yang telah membantu anak2 dalam membuat sales dan juga bonus kereta. Bestkan!

Apa kemungkinan dalam biz Shaklee?
Saya dapat memberi lebih banyak kepada diri, keluarga dan masyarakat. The more you give, the more you get. Saya dapat meningkatkan taraf kesihatan kepada yang lebih baik, bukan diri sendiri sahaja, malah keluarga, rakan-rakan dan juga masyarakat sekitarnya turut merasa benda yang sama. Selain meningkatkan taraf kesihatan, saya juga dapat membantu menaikkan taraf hidup kepada yang lebih baik. 

Alhamdulillah, setiap bulan mampu mengeluarkan zakat, memberi wang kepada ibu bapa di kampung, sedekah, infaq, membayar hutang. Dulu, sewaktu bekerja saya tidak mampu melaksanakan tuntutan ini semua. Alhamdulillah, sejak buat biz shaklee saya mampu melaksanakannya secara konsisten. Ingatlah GIVE more in order to GET more.

Bukan saya sahaja, malahan dowline saya juga dapat rasai benda yang sama setiap bulan dan turut membantu anak2 mereka juga untuk rasa dan lalui benda yang sama seperti saya sekarang.

Adakah saya akan berjaya?
Inshaallah. Selagi tidak GIVE UP dan ENJOY melakukan biz ini, saya yakin saya akan berjaya. Bezanya cuma pada masa samada cepat atau lambat.

Haa 3 persoalan di atas telah terjawab. Anda bagaimana? Berminat nak join biz Shaklee? Saya akan guide anda dari a-z sehingga anda berjaya.
Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan