Bisness Shaklee: Suri Rumah Perpendapatan 5 Angka hanya dari Rumah

Rata- rata ramai yang merungut dan terkesan dengan kenaikan harga minyak yang telah diumumkan baru-baru ini. Daripada tak habis-habis dengan rungutan, adalah lebih baik kita mencari jalan untuk menambah pendapatan keluarga.

harga minyak naik

Surirumah kini tidak hanya duduk goyang kaki di rumah, malah bekerja dari rumah bagi membantu suami menambah pendapatan keluarga. Antaranya ialah dengan mengambil tempahan menjahit baju, menjual kek dan kuih serta pelbagai lagi. Masing-masing telah membuat pilihan yang tepat bagi menjana ekonomi keluarga yang lebih besar.

Begitu juga dengan bisness Shaklee, RAMAI sudah surirumah yang telah berjaya mendapat income 5 angka hanya dari rumah malah lebih dari itu. Antara ciri-ciri mereka yang telah berjaya ini ialah:
- Cita-cita dan matlamat yang jelas
- Sentiasa berfikiran positif
- Sentiasa proaktif dalam mencari ilmu bisnes
- Sanggup bekorban masa, wang dan tenaga
- Tidak memberi banyak alasan
-  Sekeping hati yang kental
- Support group yang betul
- Sokongan dari keluarga, suami dan anak-anak

Mereka bermula dari hanya bermodalkan RM75 sahaja. Ada yang bermula dengan minat untuk bisness dan ada yang secara tidak sengaja terjebak dalam bisness ini. Langkah demi anak langkah mereka daki. Pelbagai cabaran yang ditempuhi seperti ditipu oleh bakal pelanggan, diputar belit isu produk, persaingan harga dan pelbagai lagi.

Tetapi cabaran itu tidak mematahkan semangat mereka dan mereka mendepani cabaran tersebut dengan positif. Dan akhirnya pendapatan idaman mereka telah pun berjaya berada dalam genggaman. Usaha mereka tidak terhenti setakat ini sahaja, malah terus mendaki sehingga ke puncak untuk terus berbakti kepada masyarakat dalam meningkatkan taraf kesihatan dan membantu menaikkan ekonomi individu/ keluarga.



Antara RICH-WAHMIES yang bakal bergelar 5-Figure income mommy. Jika anda masih mencari biz yang hendak diceburi, apakata anda join biz Shaklee. Saya akan guide anda sehingga berjaya inshaallah. Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Kita sembang-sembang pasal bisness ;)

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan