CoQHealth: Promosi September (BUY 6 FREE 1)


Promosi September adalah CoQHealth atau dikenali juga dengan nama CoQ10. CoQHealth mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

Bahan utama dalam supplemen ini ialah Co Enzim Q10 . Co Enzim Q10 adalah nutrien larut lemak yang dihasilkan dalam tubuh dan ada dalam semua sel. Ianya paling banyak pada organ yang melaksanakan tugasan berat seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

Produk yang sangat bagus untuk kesihatan jantung, kesuburan lelaki dan kecantikan kulit. Oops dan juga untuk pelangsingan badan. Ini kerana CoQHealth diperbuat dari ekstrak teh hijau yang membantu meningkatkan kadar metabolisma yang sedikit sebanyak membantu dalam proses menurunkan berat badan.

coq10

Kecil-kecil cili padi. Walaupun bersaiz kecil, namun ianya mempunyai pelbagai manfaat. Antaranya ialah:

1) Membantu menguatkan otot jantung
2) Menggalakkan tekanan darah normal
3) Melawan keletihan
4) Meningkatkan tahap tenaga dan stamina
5) Meningkatkan fungsi otak
6) Menguatkan jantung
7) Rawatan kanser
8) Menggalakkan kulit yang cantik
9) Membantu organ-organ lain dalam fungsi yang betul
10) Melindungi arteri dari kolesterol jahat LDL. LDL terenap di arteri inilah yg menyebabkan jantung sukar mengepam dan antara punca serangan sakit jantung

coq10

Manfaat lain CoQHealth :
1) kesihatan kardiovaskular
2) menangani penuaan
3) menangani tekanan darah tinggi 
4) menangani keletihan
5) kesihatan ginjal
6) migrain
7) kesihatan saraf & otak
8) terapi Statin
9) menangani masalah kekurangan Co Enzim Q10 secara genetik
10) kesuburan lelaki
11) kesihatan pergigian

Baaanyak manfaatnya kan? Bukan semata-mata untuk jantung sahaja. So, jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk membeli stok CoQHealth anda. Berminat boleh hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan