Susu Merudum Ketika Haid? Atasinya dengan Ostematrix Shaklee


Ada sebilangan ibu menyusu merasa resah gelisah ketika saat didatangi teman baik. Lebih-lebih lagi melihat stok susu yang kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Pasti rasa down dan panik dalam menghadapi situasi sebegini. Tetapi bukan semua yang merasai situasi yang sama. Bagaimana susu boleh merudum sewaktu ibu menyusu didatangi haid?

Apabila haid, badan kehilangan banyak kalsium. Jadi bagi sesetengah wanita, penurunan kadar kalsium dalam badan akan menyebabkan susu juga menurun. Ini kerana kalsium merupakan salah satu komponen terbesar dalam penghasilan susu ibu. 

susu merudum

Atasi masalah ini dengan Ostematrix Shaklee:
ostematrix, kalsium shaklee

Apakah keistimewaan Shaklee Ostematrix ini?
keistimewaan ostematrix
Selain pengambilan kalsium yang mencukupi, pengambilan makanan dari sumber protein yang cukup juga adalah sangat penting. Tetapi jika sekiranya ibu-ibu di luar sana tidak mampu mengambil makanan mengikut saranan piramid makanan, anda boleh mencuba set triple m, bagi menampung keperluan nutrisi badan anda.

Ingin mencuba ostematrix atau set triple m? Hubungi saya untuk konsultasi dan pesanan di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 477 4285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan