VIVIX: PENAWAR SAKIT STROK


Strok adalah serangan otak dan terjadi apabila bekalan darah ke otak terganggu. Otak adalah pusat saraf tubuh, mengawal setiap yang kita lakukan atau fikirkan, di samping mengawal fungsi-fungsi automatik seperti pernafasan.

Untuk berfungsi, otak memerlukan bekalan darah berterusan yang membawa oksigen dan nutrien yang amat penting. Apabila saluran darah di dalam otak anda pecah ataupun tersumbat, bekalan darah akan terhenti dan sel-sel otak akan kekurangan oksigen dan nutrien.

Bahagian otak itu mula mati. Anda mengalami strok. Dengan pantas, Dengan senyap. Kerosakan otak menjejaskan deria-deria anda, pertuturan dan pemahaman bahasa. Sebelah tubuh mungkin lumpuh, sikap, corak pemikiran dan ingatan terubah.

Bagaimana VIVIX boleh membantu?

1) Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 

2) Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh. 

3) Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Jom kita lihat testimoni mereka yang telah mencuba VIVIX:

vivix penawar sakit strok

vivix penawar sakit strok

vivix penawar sakit strok

vivix penawar sakit strok

Selepas menggunakan VIVIX, keadaan kesihatan meraka jauh menjadi lebih BAIK dengan izin Allah swt.

Jika setiap bulan anda mampu membeli baju dan beg tangan berjenama, apa kata anda laburkan sedikit wang anda buat keluarga anda yang mempunyai masalah kesihatan seperti di atas. Kesihatan adalah anugerah yang tidak terinilai pada diri kita. Sayangi diri dan keluarga anda.

Order Vivix, klik sini.

Sebarang masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).


0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan