Faedah dan Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


membership shaklee

Apakah Kelebihan Mendaftar Sebagai Pengedar Sah Shaklee?

1) Cash bonus
Apabila point (UV) anda telah mencukupi 150 sebulan, anda bakal mendapat bonus tunai setiap 15hb. dari Shaklee. Tak susah untuk mengumpul 150 point kerana Shaklee menawarkan produk kecantikan, produk untuk kebersihan rumah selain produk kesihatan diri. Anda boleh berkongsi ID anda dengan saudara mara, jiran tetangga dan juga kawan-kawan sekerja. Mudah bukan?

2) Car bonus
Car bonus adalah dalam bentuk wang tunai. Wang tersebut boleh digunakan untuk membayar duit kereta atau terserah kepada anda untuk gunakan wang tersebut utk hal-hal yang lain.

3) Convention
Percutian dalam atau luar negara serta umrah yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Apabila anda telah layak dan memenuhi ciri-ciri yang telah ditetapkan oleh Shaklee, anda bakal  mengikuti percutian dan juga mengikuti rombongan umrah yang ditaja khas dan istimewa dari Shaklee.

Untuk cycle tahun 2014/2015, Shaklee telah menawarkan percutian ke Italy manakala umrah dan ziarah ke Amman Jordan.
kelebihan daftar ahli shaklee

kelebihan daftar ahli shaklee

4)  Bonus naik rank
Bagi yang layak dan memenuhi syarat yang telah ditetapkan oleh Shaklee, Shaklee akan memberikan bonus mengikut rank seperti berikut:

membership shaklee

5) dan lain2 lagi

“Saya berminat nak jadi Pengedar Shaklee, Tapi Saya Tak Pandai Bisnes?”

Anda tak perlu risau! Saya akan guide dan coach anda bagaimana untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online dari rumah, sama seperti saya.

Ini jaminan saya, anda tak perlu:
  • Keluar duit beli stok semata-mata nak cukupkan point
  • Susah payah cari downline ke sana ke mari (Untuk Shaklee, orang akan cari anda!)
  • Keluar meeting, diskusi atau presentation setiap hari, setiap waktu sehingga larut malam
Tak rugi jika anda join menjadi ahli Shaklee sekarang. Dengan kemudahan sistem online Shaklee ini, kini lebih mudah untuk anda berurusan dengan Shaklee. Sekiranya anda berminat menjadi ahli Shaklee, boleh hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

Saya akan membantu merealisasikan impian anda. Jalannya sudah ada, cuma pilihan di tangan anda samada MAHU atau TIDAK.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan