Kulit Wajah Cantik Berseri dengan ESP Shaklee


Setiap wanita ingin memiliki wajah cantik berseri, halus mulus, dan gebu. Kecantikan memang sinonim dengan wanita. Masakan tidak, pelbagai alat kosmetik tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan dan juga melalui majalah kecantikan yang sentiasa up to date. Kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori besar memang merungsingkan dan menyebabkan keyakinan diri seorang wanita berkurangan.

Secara asasnya, untuk memperbaharui sel kulit yang mati, seseorang itu memerlukan protein. Di Shaklee kami menawarkan ESP sebagai protein terbaik bagi membina sel-sel kulit yang baru. Dengan pengambilan ESP secara konsisten dan teratur, anda akan mendapat kulit wajah yang cantik sempurna.

  • ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia.
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut,otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi,enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel.
  • Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.
  • Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng ‘optimum’kan kadar penyerapan nutrient suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita..senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP.
  • Protein yang lengkap, yang baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Sebab tu, seeloknya dalam setiap program/ pakej kesihatan yang anda ambil, disarankan mengambil ESP.
Testimoni mereka yang telah mencuba ESP Shaklee: (Klik imej untuk lebih jelas)


kulit berseri dengan esp

kulit berseri dengan esp

Lagi testimoni sila klik sini, sini dan sini.

Berminat mencuba ESP Shaklee, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan