Set Slim Shaklee: Kurus dengan Herblax dan Lecithin


Masalah berat badan yg tidak ideal kadang kala menjadi salah satu faktor kurangnya keyakinan individu tersebut..Bila bercakap pasal nak turunkan berat..ramai yg inginkan berat badan yang ideal dan sihat. Jom saya kongsikan satu testimoni menarik dengan hanya mengambil herblax dan lecithin, beliau telah turun sebanyak 10kg. (Klik imej untuk lebih jelas)

set slim bajet

testimoni set slim shaklee

Fungsi-fungsi vitamin:

- Pembersihan najis tersekat
- Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
- Membantu masalah sembelit
- Mengempiskan perut
- Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut

- Pemecahan lemak dan kolesterol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih"salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
- Pelangsingan - Menghalang obesiti, pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
- Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

SABAR adalah kunci utama untuk DIET ni..sebab badan tak ambil masa sehari untuk gemok dan juga badan tak ambil masa sehari untuk kurus.

Berminat mencuba set slimming Shaklee, boleh email ke salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan