Kulit Wajah Cantik & Tiada Lagi Masalah Period dengan Gla Shaklee + Alfalfa Shaklee


Setiap wanita mengimpikan kecantikan dan kesihatan yang baik, namun apabila usia meningkat, pelbagai masalah akan muncul dan ianya pasti tidak sama ketika zaman anak dara. 

Mengamalkan pemakanan seimbang seperti makanan berserat tinggi seperti sayur-sayuran, buah-buahan serta pengambilan suplemen dapat membantu memberikan kulit yang cantik serta badan yang sihat.

Harus diingat untuk mengurangkan dan menjauhi daripada mengambil makanan berlemak dan makanan ringan setiap hari untuk kesihatan badan yang lebih baik.

Dengan pengambilan makanan yang seimbang serta konsisten mengambil suplemen, kini beliau tak perlu lagi pakai foundation, pakai bedak tebal2 dan masalah period pun hilang. Jom ikuti testimoni di bawah:


Bagaimana suplemen ini membantu?

Alfalfa bertindak sebagai detox hati, darah dan usus. Ia membantu menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

Bila badan bebas dari toksin, ia memudahkan proses penyerapan vitamin ke dalam badan secara berkesan. Oleh sebab itu, kesan positif dapat dilihat dengan cepat iaitu dalam masa 4 bulan tempoh pengambilan suplemen.

Gla Complex mengawal selia estrogen dan testosterone dgn membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Berminat untuk mencuba. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul.

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan