Testimoni Carotomax: Membantu Mengurangkan Masalah Rabun, Katarak, Glaukoma


Keistimewaan Carotomax
  • Lebih selamat dari vitamin A - penemuan terawal vitamin ialah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati pengambilan yang berlebihan boleh menyebabkan toksitisi. Walaubagaimanapun, pada tahun 1932 ahli saintis telah menemui beta carotena iaitu satu prekursor vitamin A dan didapati ia lebih selamat berbanding vitamin A.
  • Mempertingkatkan penglihatan - Ia mengatasi masalah kesihatan seperti rabun ayam, rabun dekat, astigmatisme, xerophthalmia (mata kering), glaukoma, katarak, kelesuan mata, eye bags dan gegelung hitam sekitar mata.
  • Meredakan penyakit kulit - membantu melegakan masalah kulit seperti psoriasis, kulit kering, kulit gugur, jerawat, scabies dan ulser kulit.
  • Melindungi epithelial - memelihara lapisan luar kornea, rongga, usus, perut, paru-paru, pundi kencing dan ovari semasa disintegrasi tisu.
  • Melawan kanser dan oksidasi - pengambilan kerap beta karotena bantu mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan pertumbuhan sel-sel kanser. Ini mengurangkan risiko penyakit kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
carotomax

Apa kata mereka yang telah mencuba Carotomax ini? (Klik imej untuk lebih jelas)

testimoni carotomax

testimoni carotomax

testimoni carotomax

testimoni carotomax

testimoni carotomax

Lagi testimoni klik sini.

Berminat untuk mencuba. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

5 ulasan:

  1. seronok bila ada testimoni kan, lagi semangat kita nak berniaga :)

    BalasPadam
  2. seronok bila dapat lihat dengan lebih jelas tanpa bantuan cermin mata...^_^

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, setakat ni mata saya masih ok. Tak tahu la 3, 4 tahun lagi. Nice sharing sue..

    BalasPadam
  4. Jemput Join Ya : http://sayasukala.blogspot.com/2014/10/segmen-review-blog-1.html

    BalasPadam