Kelas Blog Shaklee yang Santai Lagi Havoc


Pada hari Sabtu yang lepas 19/7/2014, bertempat di Mirc Kajang telah berlangsung kelas blog yang telah dikelolakan oleh Tuan Muhammad Faiz untuk group Shaklee di bawah naungan Master Lydzar Rusman iaitu RichFamily.

Kelas bermula dari pukul 2-6 petang, disusuli pula dengan majlis berbuka puasa bersama2. Seperti biasa kelas Shaklee kami akan meriah dengan anak2 syurga. Itulah istimewanya kelas Shaklee kami kerana mesra kanak2.

Ibu2 dapat menimba ilmu sementelah tidak mengabaikan anak2. Disamping itu sebenarnya mengajar ibu2 skill untuk FOKUS di sebalik kemeriahan suara anak2 syurga bermain.

Jom layan gambar.

kelas blog

kelas blog

kelas blog

kelas blog

kelas blog

kelas blog

kelas blog

kelas blog

Kelas sebegini adalah aktiviti berkala dalam setiap bulan. Kebanyakan kelas kami dibuat online. Lebih mudah dan menjimatkan masa. Tapi sekali sekala buat kelas, dapat berjumpa adik beradik Shaklee mmg rasa seronok sgt di samping dapat mengeratkan ukhuwah bersama.

Hakikatnya jika ingin berjaya, kita perlu mencari ilmu. Selepas mendapat ilmu terus amalkan atau praktikkan. Contoh macam kelas blog kami ni siap ada assignment yang perlu dihantar tau... Mak Shaklee kami yang akan check assignment td. Hehe...kalo takde assignment alamatnya tak praktik la ilmu kat kelas tadi.

Anda di luar sana, jika masih terfikir2 nak buat bisnes apa sebagai mencari pendapatan sampingan, jangan teragak2 utk buat biz Shaklee. Segalanya telah tersedia untuk anda. Yang penting tidak berputus asa dan rajin berusaha.

Jika berminat nak join biz Shaklee, jangan segan untuk hubungi saya melalui sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Coaching tip top saya berikan untuk anda. 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan