Bengkel Nutrisi Shaklee Ogos 2014


Bertempat di Hotel Berjaya Time Square pada 23/8/2014, telah berlangsungnya Bengkel Nutrisi Shaklee kawasan Kuala Lumpur. Hampir 200 orang telah hadir memenuhi dewan hotel tersebut. Saya lah antara salah seorangnya.

hotel berjaya times square

Bengkel ini adalah program berkala yang Shaklee akan adakan setiap tahun mengikut kawasan seperti di Melaka, Kuantan, Terengganu dan Johor. 

Apa yang disediakan di bengkel ini ialah:
  • Penerangan mengenai sejarah Shaklee
  • Penerangan kesemua jenis produk2 Shaklee
  • Dapat free untuk rasai produk Shaklee antaranya Vitalea, Vit E, Collagen Powder (disapu di tangan setiap peserta), Cinch Tea Mix dapat sepeket seorang. Dekat luar dewan ada disediakan ESP dan Performance Drink untuk refresh tak nak kasi mengantuk
  • Games kotak muzik
  • Kuiz bertulis dan lisan
  • Akhir sekali akan diberi sijil
Tiket bengkel nutrisi hanya beharga RM40 sahaja. Sangat berbaloi2. Makanan yang disediakan di hotel ini pun sangat sedap2 belaka. 

Ruang solat yang Shaklee telah booking utk peserta Shaklee sahaja adalah satu dewan yang sederhana besar which is sangat la selesa. Tak payah nak rushing berebut2 nak ke surau. Alhamdulillah syukur.

Dekat bengkel nutrisi ni pun ada disediakan hadiah istimewa tau jika dapat menjawab kuiz dengan betul atau pemenang bertuah dalam games kotak muzik. 

Peserta jemputan yang berkongsi testimoni turut serta menerima hadiah. Selain tu, siapa yg top scorer menjawab kuiz bertulis pun dapat juga hadiah. Memang meriah sungguh la dengan hadiah. I je yang tak bernasib baik dapat hadiah hari tu..sadis sungguh!

Di akhir bengkel peserta semua akan diberikan sijil, kemudian semua wajib menjawab kuiz bertulis, disusuli dengan sesi mengambil gambar beramai2. Program tamat dan bersurai.

Cerita punya cerita akhirnya dah sampai ke penghujung. Jom la kita tengok gambar2 di sekitar majlis.








Cer tgk sijil tu, dari Universiti Shaklee tu.. Setiap pembelian suplemen Shaklee dari saya, insyaallah akan mendapat konsultasi terbaik. Saya berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua. Hidup untuk memberi!

1 ulasan: