Suplemen Untuk Jemaah Haji/ Umrah


set shaklee untuk haji

Assalamualaikum.

Musim haji kembali lagi. Alhamdulillah dan tahniah saya ucapkan buat jemaah haji yang terpilih untuk mengerjakan haji pada tahun ini. Saya dokan semoga segala urusan anda semua dipermudahkan serta mendapat haji yang mabrur insyaAllah.

Sedikit perkongsian saya berkenaan dengan suplemen untuk bakal haji/ umrah supaya anda semua tetap kekal sihat dan cergas dalam melaksanakan rukun Islam ke-5 dengan sempurna insyaAllah.

VITALEA: Multivitamin lengkap dengan vitamin dan mineral bagi membantu MEMBERI TENAGA & kecergasan tubuh.

B COMPLEX: Mengurangkan KELETIHAN, meredakan sakit kepala, mengurangkan stress, merawat atau mencegah  mabuk darat atau laut

OMEGA GUARD: Suplemen minyak ikan yang bantu kurangkan sakit- sakit badan setelah seharian beribadat..yang ni memang sy suka!

Bila badan kita penat, saraf akan bengkak dan ini membuatkan pengaliran darah tidak lancar dan ini sebabnya kita lagi mudah rasa letih. 

Tetapi Omega ini berfungsi sebagai anti inflammation (anti radang) maka ia akan mengurangkan bengkak pada saraf dan pengaliran darah akan lancar seterusnya membuatkan badan kita ringan maka dengan ini kita akan mudah bangun dari tidur.

OSTEMATRIX: Gabungan kalsium dan magnesium yang bantu elak KEJANG KAKI setelah seharian berjalan ke..bantu dapatkan TIDUR YANG LENA.. serta LAWAS ke tandas selepas bangun tidur.

JOINT HEALTH TABLET: Memelihara kesihatan sendi, maklum la di sana nanti banyak berjalan dan menggunakan otot sendi kan..

NUTRIFERON: Membantu KUATKAN SISTEM IMUN..bantu elak daripada cepat demam..cepat letih...selsema..yela kat sana kan suasana berbeza..cuaca berbeza..

PERFORMANCE DRINK: Mengekalkan bendalir dalam badan. Penting juga ambil PD ni bagi mengelakkan bibir merekah dan berdarah.

Jom kita tengok testimoni mereka yang telah mencuba set suplemen untuk jemaah haji/umrah ini:





Tak wajib pun ambil semua.. Depends pada keadaan dan bajet korang macam mana..

Ada yang nak hadiahkan kat parents memasing ke?

Hubungi Sue melalui sms/whatsapp: 013 4774 285.

2 ulasan:

  1. tok dee gi umrah aritu masa puasa..dia nak suplemen utk tingkatkan tenaga dan imun bdn..so dee bg vitalea n vita-c..alhamdulillah, tok suka sgt sbb bdn rs bertenaga dan tak kena selsema :)

    BalasPadam
  2. Masa ni la anak2 blh balas jasa mak ayah...belikan set haji/umrah ni,utk kesihatan mereka, so mereka dpt mengerjakan haji dgn sempurna

    BalasPadam