Cara Menghilangkan Parut Jerawat

Assalamualaikum.

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Lumrah setiap wanita ingin sentiasa tampil dan kelihatan cantik jelita. 

Namun disebabkan faktor persekitaran yang tercemar, pengambilan makanan yang tidak seimbang dan juga radikal bebas telah menimbulkan masalah pada kulit wanita seperti jerawat, jeragat, whitehead dan black head.


Alat kosmetik hanya dapat membantu menutup cela di bahagian luar, namun suplemen membantu merawat tubuh dari dalam. Apabila dalaman sihat, akan terpancar kecantikan di luar.

Set Kecantikan Shaklee membantu mengatasi masalah jerawat anda dengan berkesan jika diambil secara konsisten dan juga jika anda rajin membuat masker.

set kulit shaklee

Jom ikuti testimoni pelanggan yang telah mencubanya:

testimoni set kulit shaklee

cara menghilangkan parut jerawat

cara menghilangkan parut jerawat

cara menghilangkan parut jerawat

cara menghilangkan parut jerawat

Set Kecantikan Shaklee ini mampu bertahan sehingga 4 bulan makan. Sangat menjimatkan bukan!

Justeru, walau mahal mana sekalipun kosmetik luaran yang anda gunakan, tetapi sel kulit anda tidak sihat, memang sukar untuk dapatkan kulit yang cantik seperti yang anda idamkan. Pengambilan suplemen yang konsisten akan membantu memberi kesan yang baik serta menakjubkan. So tak rugi anda mencubanya sekarang!

Berminat untuk mencuba. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul.

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

8 ulasan:

  1. wah..best ni..kathy banyak parut jerawat la sis..

    BalasPadam
  2. jom join segmen sy
    Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape

    BalasPadam
  3. waaaaah akak..!! hilang jerawat kawan tu.. aaaah.. CT alhamdulillah tk ade masalah jrawat tapi pores mmg kalau tngh panas uish.. jelas gitu. kalau sejuk okay aje hahaha..

    BalasPadam
  4. kalau berlekuk-lekuk pon bole jugak ke?

    BalasPadam
  5. Mama amir: insyaAllah boleh tp ambil masa sikit la sbb shaklee natural products ;)

    BalasPadam
  6. memang berkesan. hilang abis parut dia

    BalasPadam