Isteri Main Kayu Tiga, Gara-Gara Suami Tidak Tahan Lama Di Ranjang

Assalamualaikum.

ubat suami tahan lama

Entry 18 SX ni sambil pekup tangan kat muka. (malu)

Inilah realiti yang berlaku dalam sebilangan rumahtangga masyarakat sekarang. Saban hari banyak kes sebegini terpapar di dada-dada akhbar dan media massa. Sedih melihatkan rumahtangga kian retak menanti belah.




Tidak kira berapa pun usia anda, sepatutnya soal hubungan intim dengan pasangan tidak boleh dipandang remeh. Hubungan seks adalah salah satu cara untuk mengeratkan perhubungan di antara suami isteri.

Namun, tidak dinafikan, faktor 'tidak tahan lama' boleh mempengaruhi kualiti seks anda. Dalam hubungan suami isteri, suami sangat memerlukan sokongan daripada isteri.

Kebiasaannya lelaki agak susah untuk menceritakan masalah dengan tujuan meminta pandangan penyelesaian. Ini kerana ego mereka tergugat apabila memerlukan orang lain untuk menyelesaikan masalah hidup mereka.

Namun tidak mustahil, apabila sudah terhimpit dengan kebuntuan terpaksalah mencari penyelesaian.

Memperkenalkan set vitamin seks Shaklee yang mampu mengatasi masalah tidak tahan lama (cepat klimaks/ cepat kalah sebelum klimaks), masalah kedinginan suami untuk bersama, masalah impotensi, masalah tiada ereksi dan masalah kurang sperma. 

Sampai bila harus dibiarkan masalah ini panjang berlarutan? Untuk itu cubalah ambil set vitamin seks ini yang nyata tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Paling penting ianya halal dan ada pengesahan KKM.

ubat tahan lama untuk lelaki

Testimoni boleh klik SINI dan SINI.


Sebenarnya ada lagi beberapa tip untuk seks yang lebih sempurna yang ingin saya kongsikan dengan anda. Tapi secret sikit, kalau nak tahu, cepat-cepat hubungi saya ok. Nanti saya share.

Anda seorang suami yang mengalami masalah ini? atau anda seorang isteri yang alami dilema yang sama? Kalau nak cepat settle masalah, baik bertindak sekarang! Fikir lama-lama nanti lagi makan hati buat tambah serabut kepala otak pun buat ape khennn?

Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-25% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

15 ulasan:

  1. bini memang jenis tak setia kot. ada aje alasan :p

    BalasPadam
  2. Klu ada mslh, settle la baik2 kan...ni curang, hurmmmm masalah irrayyan.com

    BalasPadam
  3. wow shaklee pun ada ubat kuat ye sue..thorrbaekkk :)

    BalasPadam
  4. Masalah ego pun perlu diatasi dlm hal ni kan.. hihi. Semoga kita dilindungi allah dari perbuatan macam ni

    BalasPadam
  5. SA xde suami so...x yah la baca eh..opps...

    BalasPadam
  6. Tak baik tau curang... settle bebaik laa... alasan semua tu.... ehhhh tetiba emo lak....

    BalasPadam
  7. mcm2 hal rumahtangga sekarang ni..apapun pandai2 la cari jalan penyelesaian yang sebaik-baiknya :)

    BalasPadam
  8. Setiap permasalahan ade jln penyelesaianya

    BalasPadam
  9. tutup mateee tutup mateeee kite bebudak lagi :p hahahaha..

    BalasPadam
  10. er errr... betul ke lelaki Malaysia memang lemah sikit?

    BalasPadam
  11. Buanglah ego demi keharmonian rumahtangga.. isteri pun patut bagitahu kalau nakkan kepuasan maksimum.. hehehe.. ops.. terlebih sudah..

    BalasPadam
  12. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    BalasPadam