Pengedar Shaklee Kota Damansara dan Sekitarnya

Assalamualaikum.

Selamat datang ke blog www.sihatitunikmat.com. Di sini Sue berkongsi sedikit tips kecantikan, penyusuan susu ibu, kehamilan, kesuburan, petua turun berat badan, info pelbagai penyakit, info produk, testimoni, bisnes Shaklee dan lain-lain lagi.

Jika anda berminat dengan segala info yang Sue kongsikan di blog picisan ini, boleh lah follow blog ini ye.

Bagi anda yang ingin mendapatkan suplement Shaklee secara Cash On Delivery (COD) di Kota Damansara, Sue menyediakan perkhidmatan COD di beberapa pick up point antaranya ialah Shell Sekyen 6, Shell Seksyen 7 dan Petronas berhadapan Hospital Tropicana.

Selain tempat-tempat di atas, Sue juga menyediakan servis menghantar suplement Shaklee dengan mengenakan sedikit bayaran di kawasan sekitar Subang Airpot, Tropicana, One Utama, Mutiara Damansara, Sungai Buloh, Bandar Utama, Kelana Jaya dan Sri Damansara.

Perkhidmatan poslaju dan pos antarabangsa juga turut disediakan. Setakat ini suplemen Shaklee telah selamat dihantar ke UAE Dubai dan juga Brunei.

Bagi anda yang ingin mendapatkan suplement Shaklee, boleh menghubungi Sue di talian 013 4774 285. Konsultasi tip top buat semua pelanggan Sue :)

pengedar shaklee petaling jaya

2 ulasan: