Tawaran Kerja Kosong Dengan Syarat Minimum Tapi Gaji Lumayan

Assalamualaikum.

Zaman sekarang hendak mencari sebuah pekerjaan adalah agak sukar. Harus memenuhi kesemua syarat kelayakan untuk diterima masuk sebagai pekerja di sesebuah syarikat, kalau bernasib baik dengan hanya satu temuduga anda sudah diambil bekerja.

Jika tidak bernasib baik, anda harus menunggu lama penantian surat tawaran pekerjaan sampai di rumah. Masa terbuang begitu sahaja tanpa diisi dengan perkara yang bermanfaat.

kerja kosong

Antara dilema lain yang dihadapi ialah, belum lagi menerima surat panggilan kerja, surat bayaran balik pinjaman PTPTN sampai dahulu di rumah. Belum lagi memikirkan di mana hendak mencari duit untuk membeli kereta dan rumah yang selesa. Sudah la harga rumah semakin hari semakin naik melambung tinggi. Stress betul memikirkan soal kerja ni kan?

Buat mereka yang telah bekerja, turut merasa perkara yang sama bila mana memikirkan setiap hujung bulan gaji, pelbagai bayaran bil yang harus dibayar. Sehinggakan tiada lebihan wang untuk simpanan. Duit gaji habis begitu sahaja. Jika berlaku kecemasan, di mana hendak mendapatkan duit? Hidup diibaratkan seperti nyawa-nyawa ikan menanti masuknya gaji pada bulan hadapan.


Berita baik buat anda di luar sana yang masih mencari pekerjaan atau yang mencari sumber pendapatan tambahan, Shaklee menawarkan satu program yang diberi nama Young Entrepreneur System (YES).

Young Entrepreneur System (YES) adalah sebuah program yang disusun rapi selama 13 bulan dari tarikh awal pendaftaran bermula dari bulan May sehingga Oktober 2015 di mana anda akan dibimbing dan ditunjuk jalan untuk membina Empayar Perniagaan anda sendiri.

Tawaran Hadiah tambahan sebanyak RM10 Ribu Tunai tidak termasuk bonus tambahan 50% setiap bulan dan sebuah Trofi bagi mereka yang berjaya mencapai pangkat tertinggi di dalam Shaklee dalam masa yang ditetapkan melalui program YES..!!


Bagaimana hendak bermula?

1) Anda boleh menghubungi saya sekarang di talian 013 4774 285 (sue). Fast action, Fast result bak kata Doktor Azizan (DAO).

2) Sign up sebagai ahli Shaklee dengan membuat bayaran RM69 dan membuat pembelian mana-mana YES pack. Saya yang akan menguruskan urusan pendaftaran keahlian anda.


Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur! Fuyooo! 


Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit 



Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! 


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya 

3) Tunggu memberkit dan barang Shaklee anda sampai di rumah. Anda sudah boleh memulakan biz Shaklee anda di bawah bimbingan saya.

Apa keistimewaan yang anda akan dapat jika memilih saya sebagai mentor anda?

1) Bimbingan dari A-Z akan diberikan kepada anda samada secara online atau offline
2) Saya akan add anda dalam group coaching di facebook dan group whatsapp
3) Menyertai kumpulan Jutawan Shaklee di bawah Master yang hebat seperti Master Shareeza dan Master Lyna Noh
4) Group support yang saling membantu
5) Anda turut diberikan kelas percuma untuk teknik marketing seperti facebook page, blog, instagram dan lain-lain

faedah join membership shaklee
If not from YOU, who else, if not NOW, when will it be?
Segalanya bermula dengan langkah pertama. Yang penting kena ada USAHA.

Anda Teruja..? Jadi apa ditunggu lagi..? Ingin menjadi salah seorang Protoge saya di YES..?? Hubungi saya sekarang di talian 011 1090 4139 (sue). 

6 ulasan: