Hari Anugerah Kecemerlangan Shaklee @ Shaklee National Conference (NC) 2015

Assalamualaikum.

Shaklee National Conference adalah satu acara tahunan besar-besaran yang diadakan bagi meraikan semua pengedar Shaklee yang cemerlang di hotel terkemuka sekitar KL/Selangor. Majlis ini diadakan selama dua hari di mana anda boleh membawa ahli keluarga anda bersama-sama bagi meraikan kejayaan anda. Best kan!

Sebenarnya, Sue belum pernah merasai majlis anugerah pekerja cemerlang sewaktu bekerja di sebuah syarikat swasta dahulu pada lima tahun yang lepas. Tetapi, dengan Shaklee, Alhamdulillah, Sue rasa dihargai apabila diraikan dalam majlis seperti ini. Sue ada kongsikan ceritanya DI SINI.

Shaklee National Conference akan diadakan pada hari Sabtu dan Ahad ini, 5-6 Jun 2015 di MIECC Mines Sri Kembangan Selangor. Antara atur cara majlis ialah jualan produk Shaklee / pelancaran produk baru, majlis anugerah kecemerlangan, persembahan, ucapan dari Master Coordinator terpilih.

miecc mines
MIECC Mines
Bagi anda di luar sana yang ingin turut sama memeriahkan majlis, atau hendak mengenali Shaklee dengan lebih dekat, sangat dialu-alukan menghadiri National Conference (NC) ini.

Langkah pertama yang anda perlu lakukan adalah dengan menjadi ahli Shaklee. Anda boleh menghubungi Sue untuk urusan membership Shaklee. Kemudian buat pembelian tiket NC yang beharga RM30 untuk seorang dewasa, PERCUMA bagi kanak-kanak.

shaklee national conference
Tiket NC RM30/head
Sewaktu NC nanti anda perlu menunjukkan tiket ini di kaunter pendaftaran. Ada hadiah istimewa menanti anda sewaktu mendaftar di kaunter nanti iaitu beg, shaker, pelekat kereta, pen, booklet NC, voucher RM50, 4 sachet Collagen. Wow! banyaknya hadiah kan ;)

Hadiah goodie bag NC 2015
Masih sempat lagi ni untuk anda mendapatkan tiket NC. Lagipun masih dalam cuti sekolah kan? Jom..jom... kita pakat ramai-ramai datang mengambil aura positif orang-orang yang telah berjaya dalam Shaklee dan bersama-sama meraikan kawan-kawan yang telah berjaya mendapat anugerah cemerlang dalam Shaklee.

Jumpa anda di sana nanti ok :)

7 ulasan: