Jawatan Kosong Ahli Perniagaan Bertauliah Untuk Lepasan SPM Dan Graduan Universiti

Assalamualaikum.

Semasa Sue di tahun terakhir universiti, Sue sudah mula menghantar resume ke beberapa buah syarikat untuk mencari kerja. Alhamdulillah, selepas dua minggu pulang bercuti di kampung Sue telah dipanggil untuk temuduga.

Selepas tiga kali ditemuduga, akhirnya Sue telah diambil bekerja di sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur. Itu cerita 6 tahun lepas.

Dalam situasi sekarang ini, peluang pekerjaan sentiasa ada. Namun agak sukar untuk diambil bekerja kerana perlu memenuhi kriteria yang tinggi dan syarat agak ketat seperti yang dikehendaki majikan. Mana taknya ada satu jawatan namun ramai yang memohon. Hanya yang cemerlang sahaja yang akan di panggil untuk ditemuduga.

Di sini ada berita baik yang ingin saya sampaikan buat anda yang masih mencari pekerjaan atau sedang menganggur mahupun surirumah tangga.

Shaklee menawarkan suatu program yang diberi nama Young Entrepreneur System (YES) terbuka kepada belia berumur 18 tahun dan ke atas untuk membina empayar perniagaan anda sendiri. Program ini berjalan selama 13 bulan bermula dari tarikh awal pendaftaran dari bulan May sehingga Oktober 2015.

9 sebab mengapa anda mesti join YES:

jawatan kosong

Melalui program YES ini, anda akan dibimbing oleh mentor anda sehingga berjaya mencapai target dan kejayaan seperti yang diinginkan, so jangan risau ye. Kelas atau bengkel latihan dari Shaklee pun ada disediakan bagi memantapkan ilmu produk Shaklee, komunikasi, teknik marketing dan konsultasi bersama pelanggan.

Paling best, jika anda berjaya memenuhi kriteria program YES ini, anda bakal membawa pulang trofi dan juga RM10,000 tidak termasuk bonus tambahan 50% setiap bulan. Wow! banyak tu, sape yang nak bagi kan?

Nak tahu apa lagi yang bakal anda dapat dengan YES? Klik SINI dan SINI.

Kini, peluang anda untuk membina kerjaya sudah terbentang luas, anda boleh memilih samada untuk cepat-cepat merebut peluang tersebut atau biarkan saja ianya berlalu.

Jika anda serius ingin bekerja dan menjana pendapatan,  boleh hubungi Sue dengan kadar segera di talian 013 4774 285. Jom bertindak sekarang!

2 ulasan: