Transformers Street Art Di Esplanade Penang

Assalamualaikum.

Hari raya ketiga, Sue berkesempatan ke Esplanade Penang di Jalan Padang Kota Lama melihat pameran Transformers. Anak-anak lah yang paling teruja apabila melihat replika robot Transformers di situ.


Oleh kerana setibanya kami di sana pengunjung agak ramai, dan anak Sue yang baby masih tidur, kami hanya sempat bergambar dengan replika robot sahaja. Tidak sempat bergambar di street art kerana cuaca yang agak panas.

Jom Sue belanja gambar.




Pameran ini diadakan sehingga 17 September 2015. Bermula dari pukul 9 pagi sehingga 12 tengah malam pada hujung minggu dan hari cuti am, serta dari pukul 12 tengahari sehingga 12 tengah malam pada hari bekerja. Masuk adalah percuma.

Anda yang berada di sekitar Penang khasnya dan peminat-peminat Transformers amnya, boleh la datang ke sini dan melihat sendiri Optimus Prime dan Bumble Bee. Pasti terselit suatu pengalaman baru yang indah untuk anda sekeluarga.

6 ulasan:

  1. fan of optimus prime...tp xdapat g.uhuks

    BalasPadam
  2. menarik nyer !!
    tapi kat penang la plak hu hu hu...
    jauh !

    BalasPadam
  3. kalau sy....msti nk amik gbr dgn bumblebee....hehehhehe

    BalasPadam
  4. waa..bestnyer,,,sapelah x suka leh tgk transformer depan2 mata kan..esp kanak-kanak..kita y besar ni pon teruja.. esp peminat transformer ni...

    salam aidilfitri sue...
    maaf zahir & batin

    BalasPadam
  5. bestnya ... kalau dekat nak gak pergi ni :)

    BalasPadam
  6. ni yang taceng ni.. taceng taaaaaceng..

    BalasPadam