Cara Atasi Rambut Nipis Dan Gugur Tanpa Kos Rawatan Yang Mahal

Sue pernah mengalami masalah rambut gugur yang banyak selepas kelahiran anak-anak. Selepas membuat sedikit bacaan, rambut gugur selepas bersalin adalah normal atas beberapa faktor. Boleh baca DI SINI.

cara mengatasi botak kepala

Bagi manusia normal, biasanya setiap hari rambut akan gugur Cuma bilangannya tidak banyak, lebih kurang 30 helai sehari. Apabila bilangannya melebihi 100 helai, ini dikatakan permulaan rambut gugur.

Rambut anda yang semakin menipis sebenarnya bermaksud rambut semakin kurang mendapat nutrisi. Amalkan penjagaan kulit kepala yang sihat dengan mencuci rambut setiap hari. Anda juga boleh mengambil suplemen seperti vitamin B, zat besi dan zink. Minumlah 2 liter air sehari.

Masalah rambut gugur Puan Maria sangat kronik sehingga beliau mencuba produk Shaklee, akhirnya rambut gugur beliau semakin berkurang dan kembali yakin diri berhadapan dengan suami. Jom tonton kisah beliau di bawah.

Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini

Selain itu, ambil lebih banyak makanan yang kaya dengan protein dan mineral seperti susu, telur, keju, daging, ikan, sayur hijau, kekacang dan buah-buahan.

Jika masalah anda masih berterusan, anda dinasihati untuk mengunjungi pusat rawatan rambut untuk membuat analisa yang lebih terperinci.

Jom lihat testimoni mereka yang mengalami masalah yang sama:

Testimoni 1: Masalah rambut nipis boleh cuba revitalzing atau purifying shampoo dan replenishing conditioner. Set penjagaan rambut Shaklee yang bebas bahan kimia semestinya.


Testimoni 2: Rambut gugur tahap kritikal boleh cuba zink, esp, set penjagaan rambut Prosante (purifying shampoo, replenishing conditioner dan scalp treatment)


Testimoni 3: Selepas 2 bulan konsisten purifying shampoo, lightweight conditioner, zinc, esp, b complex, rambut sudah kurang gugur. Dulu hari-hari kena sapu lantai.


Masalah keguguran rambut ini lelaki dan perempuan juga ada. Kepada kawan-kawan yang ada masalah keguguran rambut, boleh la mencuba produk Shaklee ye. :)

Ini senarai harganya iaitu Zink 120 biji RM33.75, B Complex 120 biji RM53.75, Vitalea Iron Formula 120 biji RM88.75, ESP 850g RM150.  Nak harga lagi murah jom sertai keahlian ahli Shaklee sekarang!

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menyelesaikan masalah keguguran rambut anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda. 

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

5 ulasan:

  1. dulu pun sy mengalami masalah rambut gugur ni..tp skg dh tak kritikal....hihihi

    BalasPadam
  2. banyak juga khasiatnya yer, best :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. especially yang ESP tu, rasanya semua masalah yang sue share, solutionnya ESP :)

      Padam
  3. Dulu masa rambut panjang selalu je gugur. Dah pendek ni tak ada pula masalah ni..

    BalasPadam