Kolagen Untuk Penderita Sakit Lutut Dan Tisu Terkoyak

Kebiasaannya kolagen hanya dikaitkan dengan kecantikan kulit sahaja. Namun tahukah anda kolagen dapat membantu mengurangkan sakit lutut dan sakit sendi?


Gambarajah di bawah menunjukkan taburan kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan manusia.


Saya bawakan anda satu kisah kolagen untuk seorang ayah. Jom tonton video ini sampai habis.


Anda sudah menonton video di atas? Apa perasaan anda?

Puan Farihah mempunyai seorang ayah yang berusia 69 tahun. Sewaktu ayah beliau sedang membersihkan rumah, beliau terjatuh longkang dan tisu lutut beliau terkoyak. Ayah beliau terpaksa solat di atas kerusi dan hanya menjalankan aktiviti yang memerlukan pergerakan minimum sahaja.

Ayah beliau tidak percayakan pada apa-apa suplemen. Oleh yang demikian, Puan Farihah telah mengepos kolagen beserta invois dengan harapan ayahnya akan makan disebabkan harganya yang mahal.

2 minggu selepas itu ayah beliau dapat solat seperti biasa, dapat lipat kaki, dapat menjalankan aktiviti seperti biasa dan dapat memandu seperti sedia kala.

Alhamdulillah, Puan Farihah berasa sangat gembira kerana kesihatan ayah beliau telah pulih seperti sedia kala.

Anda atau sesiapa jua yang mengalami nasib yang sama seperti Puan Farihah, apa kata cuba dulu Shaklee Collagen Powder ni, hee...

Berita baik untuk anda semua, sepanjang bulan Disember ini sedang berlangsungnya promosi kolagen beli 6 PERCUMA 1 atau beli 2 dapat diskaun 5%.


Saya percaya kolagen ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda semua. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda. 

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

5 ulasan: