Luka Bersalin Czer Cepat Sembuh & Kembali Cergas Tak Sampai Seminggu Berpantang

Sue bersalinkan anak sulong melalui pembedahan (emergency c-section) disebabkan anak sudah lemas di dalam perut menurut kata doktor.

tips penjagaan luka bersalin

Rupanya pada hari Sue bersalinkan anak sulong, ramai juga ibu lain yang bersalin czer (pembedahan) pada hari yang sama. Maklumla seminggu lagi nak menyambut Hari Raya Aidilfitri. Memang penuh wad dengan ibu yang sudah bersalin mahupun yang menanti kelahiran tidak berapa lama saja lagi.

Sewaktu berpantang anak sulong, Sue hanya mengambil set Berpantang Shaklee. Alhamdulillah, badan rasa cergas, luka cepat sembuh, susu meriah, wajah cantik glowing, berat badan cepat je turun.

Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit 

Harini Sue ingin  berkongsi satu testimoni ibu berpantang dengan Vivix Shaklee, masa Sue berpantang dulu belum pernah cuba Vivix lagi. Orang kata kalo tambah Vivix dalam set berpantang Shaklee ni lagi bertambah POWER nye!.. Macam best jer baca testimoni ibu ini.

Testimoni 1: Hari kedua ambil Vivix, boleh bangun dan terus jalan. Hari kelima rasa sangat sihat. Pergi klinik laju ja jalan. Anak langsung tak ada jaundis. Beliau ambil sehari 4 sudu Vivix secara konsisten. Perbezaan saya ambil Vivix untuk anak ke-6 dan memang beza dengan anak2 lain yang tak ambil vivix.

tips luka episiotomi cepat sembuh

Testimoni 2: Luka jahit banyak sangat, sampai  nak duduk pun sakit, menangis nak duduk, jalan lagi la. 3 hari makan Vivix terus hilang sakit.

tips luka episiotomi cepat sembuh

Testimoni 3: Consume Vivix dalam pantang, milk booster yang superb, badan extra bertenaga, ramai tegur nampak sihat walaupun masih dalam  waktu pantang.

badan bertenaga

Testimoni 4: Ambil vivix setiap pagi dan malam tak sampai seminggu luka czer dah kering. Badan bertenaga dan masih mampu menguruskan anak-anak.

Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? 

Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat, polygonum cuspisdatum, european elderberry dan lobak merah.


Apa yg terkandung dlm Vivix ni sehinggakan ia dikatakan sangat best?
Vivix ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.


Vivix bertindak dengan memperbaiki sel yang rosak. Maklum la, ibu yang lepas bersalin banyak terputus uratnya, membantu mengecutkan rahim dan menambah darah dalam badan kerana wanita bersalin telah banyak kehilangan darah.

Memberi tenaga kepada sel, ini sedikit sebanyak membantu ibu selepas bersalin bertenaga untuk bangun dan tidak asyik terbaring jer.

Selain itu, ianya bertindak memelihara sel di dalam tubuh serta meningkatkan prestasi sel badan kepada lebih baik. Inshaa allah kurang la nanti pelbagai masalah ibu dalam pantang terutamanya sembelit. Lawas je membuang, tak de lah rasa ngeri dan berjam lama duduk dalam tandas ye dok..

Vivix pada harga promo:
- Buy 6 FREE 1 RM3021.00
- Buy 2 get 5% discount RM765.32

Kepada ibu-ibu sekalian, tidak rugi anda mencuba set berpantang Shaklee ini. Orang kata badan nak pakai lama, seharusnya dijaga dengan baik salah satu amanah Allah ini. Kalau ada bajet lebih, ambil lah Vivix sekali. Highly recommended!

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. Boleh recommend vivix untuk kakak ipar! :)


    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    BalasPadam
  2. macam-macam fungsi vivix ni yer :)

    BalasPadam