Fibroid Mengecut Dari 7cm Kepada 3cm, Lega Dah Boleh Tido Lena

Sebelum ni Sue pernah kongsikan tentang artikel fibroid dalam entry ni.

tips mengecutkan fibroid

Harini Sue ingin kongsikan satu lagi testimoni fibroid yang mengecut selepas consume suplemen Shaklee. Ini adalah salah satu ikhtiar selain dari ubat dan ikut nasihat doktor.

Fibroid mengecut dari 7cm ke 3cm. Alhamdulillah. Saya ambil vivix, even last minute tapi memang cukup berkesan.


cara mengecutkan fibroid tanpa pembedahan

Fibroid jadi disebabkan oleh radikal bebas ke atas rahim di dalam badan.

Apa itu antioksidan?
Antioksidan adalah sebuah keluarga vitamin, mineral dan nutrien lain yang membantu untuk melindungi badan daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Apa itu radikal bebas?
Radikal bebas adalah molekul tidak stabil yang boleh merosakkan struktur sel. Dalam kehidupan seharian manusia, radikal bebas terhasil daripada aktiviti dalam badan kita (contohnya radikal bebas yang dibuat semasa mengeluarkan tenaga), tetapi bahan kimia dalam persekitaran sekeliling kita juga boleh membuat radikal bebas. 

Dikatakan bahawa setiap sel dalam badan kita diserang kira-kira 10,000 kali sehari oleh radikal bebas, mempercepatkan proses penuaan. Antioksidan meneutralkan radikal bebas, menghentikan kerosakan yang lebih teruk daripada berlaku dan melindungi kesihatan sel. Jika anda tidak melakukan sesuatu untuk membantu melindungi sel-sel anda, kerosakan ini boleh bertambah.

Haa...sekarang kawan-kawan dah faham kan kepentingan ANTIOKSIDAN ni kan..

Vivix suplemen antioksidan yang tinggi. Vivix bantu baik pulih sel, sel yang baik berfungsi dengan baik.

Vivix bertindak dengan 4 cara
ingredients dalam vivix
4 bahan utama vivix
Jika sekiranya anda atau ahli keluarga yang mengidap fibroid, boleh cuba dulu vivix. Mana tahu ianya mampu membantu mengecutkan fibroid anda tanpa memerlukan pembedahan. Semuanya dengan izin Allah jua :)

ubat sakit fibroid

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: