Kisah Jatuh Cinta Mereka Dengan ESP (Soya) Shaklee

Harini bukan nak cerita kisah jatuh cinta Sue dengan suami, hehehe...tapi kisah rakan-rakan Sue yang jatuh cinta dengan ESP (soya) Shaklee. Apa yang best sangat ESP ni sampai ramai yang jatuh cinta?
Jom baca kisah mereka semua.

keistimewaan soya shaklee

Kisah jatuh cinta Sue dengan ESP Shaklee boleh baca DI SINI.

Testimoni 1: Memang dah jatuh cinta sangat dengan ESP. Almost 3 years ambil esp dah takde gastrik, parut jerawat semakin pudar, selulit berkurang, rasa bertenaga dan tak lemau.

petua menghilangkan selulit

Testimoni 2: Pertama kali cuba ESP, sedapnya soya ni. Pengalaman berbeza berpantang kali ketiga ni. Rasa sihat dan bertenaga. Baby nyenyak tido sebab susu lebih pekat sehingga terpaksa salin tshirt akibat susu terlalu meriah. Berat badan menurun, kulit yang kusam semakin mencerah.

set kehamilan shaklee

Testimoni 3: Saya consume ESP untuk menyusu anak kedua. ESP bantu saya sihat (susah nak demam), bertenaga, susu mencukupi dan mengenyangkan anak, anak pun tidur lama, kulit makin cerah dan licin. Saya memang tak boleh miss ESP, rasa tak lengkap je hidup kalo miss.


tips kulit cantik

Testimoni 4: Dulu saya anti Shaklee. Kuasa Allah orang tak suka pun boleh suka. Saya cuba esp dan ostematrix. Saya suka rasa esp campur milo. Selepas 2 hari saya tidak pernah kena cramp kaki malam-malam, saya rasa cergas bertenaga, muka nampak cantik berseri, hidung, pipi, dagu semua tegang. Memang awet muda. Bila kita cukup supplements, kita sihat kita akan happy.

vitamin pemberi tenaga

Testimoni 5: Setelah 3 tahun mengambil ESP, ekzema kronik dari remaja alhamdulillah pulih sepenuhnya. Kulit tapak kaki yang keras dah lembut. Kulit wajah tak berminyak dan parut jerawat serta jeragat pudar.

petua menghilangkan jeragat

Testimoni 6: Alhamdulillah sebelum ni susah nak lekat, lepas makan esp kot, tup-tup ada baby. Alhamdulillah.

ubat kuat lelaki

Testimoni 7: Penangan ESP, tiada ruang nak simpan lauk. Peti ais penuh dengan stok susu anak. Susu meriah dan pekat, kulit bayi gebu dan putih dan bayi tidur lebih lena.

petua susu meriah

Testimoni 8: Pengalaman sendiri ambil ESP ni, serangan gastrik dah kurang, texture kulit yang berlubang di pipi semakin rata, kulit rasa  semakin tegang dan gebu, breast semakin anjal, berat menurun, rasa kenyang yang lama, boleh buat masker esp.

rawatan gastrik

Testimoni 9: Mula-mula cuba ESP masa menyusukan anak kedua, memang puas hati susu banyak dan badan tak letih, kulit semakin cerah, parut semakin pudar, awet muda, badan tak terlalu kembang, selera makan kurang. Pergi klinik orang tegur ingatkan baru kahwin anak first nampak macam 20-an.

Suami perasan badan macam dah ada curve dan anjal. Baru ni jumpa sepupu dia cakap tahniah dah berjaya kembalikan badan macam zaman anak dara. Tak rugi cuba esp.

tip menurunkan berat badan

Testimoni 10: Akak sepanjang pregnant anak no 2, memang minum esp+mealshakes+ susu hl, sampai hari bersalin memang takde stretch mark dekat perut. Anak pulak punyala putih melepak orang ingat anak angkat.

petua menghilangkan stretchmark

Harini LAST DAY promosi ESP, beli 6 PERCUMA 1 atau beli 2 DISKAUN 5% dapatkan segera stok ESP anda pada harga jimat. Boleh juga dijadikan stok bulan puasa nanti kerana tarikh expirednya lambat lagi.

soya shaklee
Mereka sudah pilih soya Shaklee (ESP).  Anda bila lagi?
Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan:

  1. sllu minum ESP ni ngan milo xpun tambah oren

    BalasPadam
  2. Saya selalu tambah ho, ho, ho Horlicks =)

    BalasPadam
  3. ASS..WR.WB.SAYA IBU FITRIANI TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI SOLEH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI SOLEH

    angka;GHOIB: singapura

    angka;GHOIB: hongkong

    angka;GHOIB; malaysia

    angka;GHOIB; toto magnum

    angka”GHOIB; laos…

    angka”GHOIB; macau

    angka”GHOIB; sidney

    angka”GHOIB: vietnam

    angka”GHOIB: korea

    angka”GHOIB: brunei

    angka”GHOIB: china

    angka”GHOIB: thailand

    ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
    0823-9177-2208

    BalasPadam