Kulit Kusam,Jerawat Pasir, Banyak Blackhead Dan Whitehead Hilang Dengan ESP Shaklee

Masa zaman sekolah menengah dulu, Sue pernah mengalami jerawat yang teruk di kulit muka. Memang rasa malu sangat-sangat, lagi-lagi masa berjumpa dengan sanak saudara sewaktu Hari Raya. Ada mak cik Sue sorang ni memperkenalkan satu produk ni D******** yang dibeli di farmasi untuk anaknya yang juga ada masalah jerawat.

petua menghilangkan jerawat

Bila pakai produk tu jerawat memang hilang tapi muka rasa melekit dan pedih bila sapu ubat tu.
Masa tu belum lagi kenal Shaklee. Hehehe..

Biasa la tu kan zaman remaja masalah hormon yang baru nak adjust dalam badan. Apa apa pun ianya satu kenangan yang tak tak akan Sue lupakan.

Secara asasnya, untuk memperbaharui sel kulit yang mati, seseorang itu memerlukan protein. Di Shaklee kami menawarkan ESP sebagai protein terbaik bagi membina sel-sel kulit yang baru. Dengan pengambilan ESP secara konsisten dan teratur, anda akan mendapat kulit wajah yang cantik sempurna.

Cikpuan Farizan ni dulu pun mengalami masalah jerawat yang serius akibat tersalah memilih produk. Selama 7 tahun menderita, akhirnya beliau telah berjumpa dengan produk yang serasi dengan kulitnya. Nak tahu kisah lanjut beliau tonton video ni sampai habis tau ;)

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! 

  • ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia.
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut,otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi,enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel.
  • Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.
  • Dalam pasaran dunia, takde satu produk pun yang mampu membekalkan kesemua 9 asid amino perlu ni; KECUALI ESP. Sampai sekarang pun, ESP adalah satu-satunya produk yang mengandungi SEMUA asid amino perlu ni iaitu Histidine, Isoleucine, Tryptophan, Lysine, Methionine, Valine, Phenylalanine, Threonine, Leucine. Boleh baca DI SINI untuk setiap satu fungsi amino asid ini.
  • ESP adalah protin soya semulajadi, soya yang tidak diubah suai genetik (non -GMO)
  • Blok asas bagi penghasilan sel-sel badan. Memberi kulit, otot, kuku dan rambut yang cantik.
  • Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng ‘optimum’ kan kadar penyerapan nutrient suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita..senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP.
  • Protein yang lengkap, yang baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Sebab tu, seeloknya dalam setiap program/ pakej kesihatan yang anda ambil, disarankan mengambil ESP.
soya non GMO

Jom ikuti kisah cikpuan Annabelle yang berkongsi pengalaman beliau yang sebelum ini mengalami masalah kulit yang agak teruk.

Testimoni: Dulu saya mengalami kulit yang sangat kusam, gelap, berjerawat pasir, banyak blackhead dan whitehead. Tahun pertama saya mengamalkan ESP banyak perubahan yang saya dapat. Ramai kawan-kawan tegur guna apa, kulit cerah, sekata dan tiada lagi blackhead dan whitehead serta kulit jadi lebih lembap.

Saya perkenalkan ESP kepada mereka. Alhamdulillah kawan-kawan saya yang mengalami masalah kulit seperti jerawat pasir dan batu akhirnya mendapat kulit yang diimpikan. Mereka juga berpuas hati dengan  produk daripada Shaklee.

tip menghilangkan jerawat

Sempena promosi ESP Mac ini, beli 6 PERCUMA 1 atau beli 2 DISKAUN 5% dapatkan segera stok ESP anda pada harga jimat. Boleh juga dijadikan stok bulan puasa nanti kerana tarikh expirednya lambat lagi.

soya shaklee
Mereka sudah pilih soya Shaklee (ESP).  Anda bila lagi?
Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: