Kulit Sensitif Dengan Sabun Akhirnya Telah Jumpa Penawarnya

Setiap kali membasuh baju atau pinggan mangkuk kita pasti akan menggunakan sabun. Nak tak nak hampir setiap hari kita akan menggunakannya. 

Bagi mereka yang kulit sensitif kulit akan rasa sakit, pedih bagaikan dihiris-hiris dengan pisau, kulit menggelupas, kulit kering dan boleh berdarah jika bergesel dengan permukaan yang keras dan kasar.

pencuci bebas bahan kimia

Betapa banyaknya bahan kimia yang terdapat di dalam setiap produk pencuci komersial kita. Sue sendiri pernah mengalami kulit kering dan merekah selepas menggunakan bahan pencuci komersial ini.

Sebenarnya peratus sabun hanyalah 20-30% sahaja yang selebihnya adalah filler (bahan kimia). Perasan tak, kadang-kadang dekat baju kita selepas dah kering dibasuh, ada melekat tompok-tompok putih. Yang tu bukan sabun tapi filler.

Filler ini menyebabkan gatal kulit, tangan merengsa (pedih2), mesin basuh cepat rosak.

Tapi tidak lagi sekarang selepas menggunakan get clean fresh laundry dan pencuci pinggan dish wash Shaklee.


Video di atas adalah demo serbuk pencuci baju atau get clean fresh laundry. Kain direndam dalam air kopi. Kemudian dimasukkan ke dalam bekas pencuci sabun X dan sabun Shaklee. Ternyata sabun Shaklee menunjukkan air kopi yang lebih pekat. Ini menunjukkan bahawa sabun Shaklee lebih hebat menanggalkan kotoran degil.

Selain bertukar kepada pencuci yang mesra alam, pengambilan vitamin C membantu mengatasi masalah kulit sensitif. Vitamin C mampu menyembuhkan penipisan kulit. Vitamin C merupakan antioksidan yang kuat melawan radikal bebas, juga mempunyai peranan penting dalam sintesis kolagen. 

Dengan mengambilnya, kolagen dalam tubuh kita akan terus dihasilkan sehingga kulit tetap anjal, awet muda dan sihat.

Testimoni kulit tangan yang sensitif dengan sabun:

Sebelum ambil vitamin C tangan jadi panas, kering dan menggelupas lepas basuh baju atau pinggan. Kesannya kulit jadi nipis dan bila bergesel dengan dinding boleh berdarah.

Sekarang basuh baju berbaldi-baldi atau basuh pinggan berkarung-karung takde masalah lagi.

vitamin c merawat kulit sensitif

Promosi Vitamin C beli 6 Percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% sepanjang April ini. Dapatkan stok Vitamin C anda pada harga promosi yang lebih menjimatkan.

sustained release vitamin c

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. tambah2 kalo dengan klorox..x kena gaya abis kulit meengelupas

    BalasPadam