Set Detox Shaklee Untuk Mengembalikan Badan Yang Sihat Bebas Toksin

Kawan-kawan sudah tahu apa itu toksin dan kenapa perlu detox. Bagi yang belum tahu boleh baca dalam entri Sue DI SINI.

detox

Detox dengan set Shaklee bukan sahaja membuang parasit (cacing) dalam badan malah membuang segala toksin yang telah lama terkumpul dalam tubuh badan. Kiranya cuci satu badan gitu.

Sistem penyingkiran semulajadi badan anda meneutralkan dan menapis toksin keluar untuk memastikan anda sihat. 
  • Kolon- mengeluarkan najis, toksin, parasit dan bakteria
  • Buah pinggang- menapis kotoran dalam darah
  • Hati- menapis racun dan bakteria dalam darah
  • Limfa- mengeluarkan toksin daripada sel badan
  • Peparu- mengeluarkan gas seprti karbon dioksida
  • Kulit- mengeluarkan toksin berlebihan melalui peluh dan liang roma
Hari ni Sue ingin memperkenalkan set detox Shaklee yang terdiri daripada:

Vivix - memperbaiki penghadaman, membantu pemberbaharui dan memberi tenaga kepada sel.

Herblax - detox usus. Buang najis dalam kolon.

Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

Peppermint Ginger Plus - membantu penghadaman, mencuci usus dan perut, bagus untuk sistem pernafasan (paru-paru, salur pernafasan), mencuci paru-paru, melegakan perut yang sebu atau berangin, membantu tubuh menyerap nutrien, buang angin.

Dtx Complex - detox untuk hati, buah pinggang dan penghadaman. 

Bertindak sebagai detoksifikasi. Metabolisme protin dan penapaian bakteria makanan dalam usus menghasilkan ammonia yang didetoksifikasikan oleh hati. Hati mengawal metabolisme protin. Untuk detoksifikasikan ammonia, hati juga menggabungkan bahan-bahan toksik termasuk sisa metabolik, sisa racun serangga, dadah, alkohol, dan bahan kimia dengan bahan-bahan lain yang kurang toksik. 

Bahan-bahan ini kemudiannya dikumuhkan dari buah pinggang. Oleh itu, dalam usaha mempunyai fungsi hati yang betul, anda juga mesti mempunyai fungsi buah pinggang yang betul.

Alfalfa Complex - detox seluruh badan. Mencuci hati, darah dan usus - Mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.

Set detox Shaklee
Detox Shaklee bukan sahaja membantu memberikan tubuh badan yang lebih sihat malahan corak pemakanan harian juga bertukar kepada menu / diet yang lebih sihat.

Bila badan sihat, tiada penyakit yang mudah hinggap. Lebih senang untuk menurunkan berat badan, senang nak kembali hamil, mudah nak beribadat bila badan rasa ringan. Hilang sudah masalah sembelit, nafas berbau, kelesuan, mudah mengantuk dan lain-lain.

Best ke best? Nak lagi best rasailah pengalaman anda sendiri. Sue sudah merasainya setelah 3 bulan menjalani program detox ini bermula dari bulan Febuari 2016.

Set ini beharga RM874.50. Anda bukan membayar untuk sebuah suplemen. Sebenarnya anda telah melabur untuk sebuah nikmat yang tiada penggantinya iaitu KESIHATAN.

detox parasit
Kempen Jom Detox bermula dari 1st April - 30th June 2016
#liveamazing 
#hiduphebat
#powerdbySMS 
#shakleedetox

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan