Cara Turunkan Berat Badan Yang Berkesan Sambil Buang Toksin Badan

Nak turunkan berat badan bukannya mudah, lagi-lagi apabila terpaksa mengawal nafsu makan. Namun dengan bantuan amalan detox, sedikit sebanyak mengurangkan nafsu makan makanan manis atau makanan rapu yang tidak sihat untuk tubuh badan.

tips turunkan berat badan

Sue kongsikan video testimoni rakan Sue, ebby yang dulunya mempunyai berat badan 100kg. Selepas detox parasit berat badannya turun kepada 75kg. Dulu nak pilih baju pun susah, seluar jeans terpaksa guna cutting lelaki punya. Tapi sekarang tidak lagi.


Cara Kuruskan Badan Dengan Betul Sambil Buang Toxin Dalam Badan

cara turunkan berat badan

Apa rahsia untuk kurus?

Pemakanan untuk kurus atau sihat adalah 80% manakala senaman pun penting walaupun menyumbang 20-30% penurunan berat badan.

Di sini Sue dapat simpulkan perkara yang membantu dalam proses penurunan berat badan ialah:
  • Jaga makan (portion makanan kena betul, kurangkan garam, gula, msg, fast food)
  • Senaman 
  • Detox
  • Suplemen
Set detox Shaklee
InshaaAllah, usaha akan lebih mudah. Apa-apa pun doa yang paling penting, senjata paling hebat tau doa tu.

Bagi anda yang ingin join program detox Shaklee serta membeli set detox Shaklee ini dari Sue, anda akan diguide dari segi menu makanan dan pengambilan suplemen mengikut jadual yang betul.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

5 ulasan: