Liang Pori Wajah Mengecil, Blackhead Makin Kurang Dengan Collagen Shaklee

Liang pori yang besar di wajah menyebabkan mudahnya kotoran, debu dan habuk masuk ke dalam kulit wajah. Bila banyak kotoran terkumpul, blackhead pun mulalah akan muncul dengan banyaknya di kawasan kulit wajah.

tips menghilangkan blackhead

Eeee.. sape yang tak rimas kan tengok kulit yang semakin gelap akibat blackhead yang banyak. Sebenarnya terdapat banyak rawatan serta produk yang dapat membantu mengecilkan liang pori dan seterusnya membantu mengurangkan blackhead di kulit wajah.
Antara pilihan produk yang dijamin berkesan dan selamat ialah Shaklee Collagen Powder. Ianya diperbuat dari sisik ikan merah serta gabungan 7 bahan lain termasuk ekstrak benih Camellia Japonica, Ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kulit kerang-kerangan laut, bakteria Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan B2, B6 untuk meningkatkan penyerapan dan menyokong kesihatan dan kecantikan daripada dalam ke luaran.

Testimoni mereka yang sangat berpuas hati dengan collagen shaklee:

tips hilangkan blackhead

Sempena promosi collagen buy 6 Free 1 atau Buy 2 get 5% discount, dapatkan stok collagen anda pada harga yang menjimatkan. Raya dah dekat, memang sesuai sangat uolls amalkan penggunaan collagen Shaklee bermula dari sekarang. Confirm cantik, gojes raya nanti :)



Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: