Kenapa Mealshakes Menjadi Pilihan Ibu Bapa Untuk Anak-Anak

Sempena bulan puasa ini, menderu-deru whatsapp Sue masuk. Ibu bapa pakat mencari Mealshakes sebagai salah satu pilihan makanan sahur anak-anak mereka.


Kenapa ibu bapa memilih Mealshakes sebagai sumber suplemen terbaik bagi anak-anak mereka?

Jom kita lihat.

1) Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif.


2) Serat. Membantu penghadaman dan mengelakkan sembelit.



Kisah menyayat hati seorang ibu yg anaknya sembelit teruk. Sembelit yg sangat teruk sampai suaminya kena standby nak seluk tangan untuk tolong keluarkan najis.


Anak Sembelit Teruk Sampai Kena Seluk Tangan Nak Korek 

3) Vitamin A,C,E, . Antioksidan mengekalkan kesihatan kulit dan membina sel-sel badan.



4) Vitamin B. Meningkatkan fokus dan perhatian dan memelihara kesihatan sistem saraf. Kalsium dan Vitamin D membantu kesihatan dan perkembangan tulang.



5) Indeks glisemik yang rendah untuk rasa kenyang yang lebih lama dan mengekalkan tenaga sepanjang hari.


6) Sesuai untuk mereka yang ingin menjaga berat badan.


7) Suplemen yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu.


Sepanjang bulan Jun 2016, promosi Mealshakes Beli 3 PERCUMA 1. Jom borong Mealshakes sewaktu harga promosi. Anda jimat berganda. Mealshakes minuman seisi keluarga tidak terhad kepada kanak-kanak sahaja. Semua golongan boleh menikmatinya dengan sukatan yang berbeza :)

Nak tahu sukatan yang betul untuk bancuh Mealshakes boleh hubungi Sue ok.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan: