Resepi Air Isotonik Penghilang Dahaga Dan Membekalkan Tenaga Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum.

Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu Ramadhan tahun ini. Apa khabar kawan-kawan? Bagaimana puasa anda hari ini? Ada yang dah plan menu berbuka kejap lagi?

Haaa...ni Sue nak kongsikan satu resepi minuman air isotonik Shaklee yang dikenali dengan nama Performance Drink. Rasa oren yang sedap dan nyaman.

Jom tengok resepi mudah ni.


minuman isotonik

Campuran rasa masam manis yang sangat lazat dan menyegarkan. Anda patut mencubanya. Tambahan pula dalam bulan puasa ni, performance drink membantu mengekalkan cecair dalam badan agar badan kekal terhidrat.

Kalau nak ganti dengan minuman lain juga boleh, takde masalah. Cumanya anda tidak dapat manfaat sepenuhnya dari performance drink ni je lah.

Antara manfaat utama Performance Drink ialah:

1) Meningkatkan Daya Ketahanan Badan- Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.


2) Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air dalam tubuh. Produk ini dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian


3) Mencegah Penyahhidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.


4) Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.


Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain.


Sangat sesuai untuk:
- atlet
- individu berpuasa
- sebelum dan selepas pembedahan
- tidur lewat malam
- keletihan
- penyahhidratan otot dan kulit
- vagina yang kering
- cirit birit
- tiada selera makan
- rendah paras gula
- pening kepala
- dan lain-lain

Jaminan Ketulenan Shaklee
Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis atau pengawet

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan:

  1. mmg bagus air isotonik ni dah seharian kita berpuasa perlukan tenaga untuk pulihkan tenaga yang down tu hehe

    BalasPadam