Isi Kaki Tumbuh Cantik Semula Selepas Terkena Infection

Malang tidak berbau. Begitulah nasib yang telah menimpa customer ini di mana kakinya terkena infection disebabkan ada luka sebelum ini.

Jemput baca kisah penuh pakcik ini dibawah.

Gambar mula tu ada getah. Getah tu tujuan untuk keluarkan air bisa dekat tulang kering supaya air bisa boleh keluar walaupun posisi kaki tu arah mana-mana pun air bisa tetap akan keluar.


Pakcik ni kakinya luka kemudian terkena racun pula semasa meracun sawah. Kesannya luka merebak infection dan bernanah sehingga doktor terpaksa korek buang isi betis kakinya sedalam lebih kurang satu inci. Rujuk gambar kedua. 


Pakcik pulun minum Vivix 25/3/16, 2 botol dalam masa lebih kurang dua minggu, 2 sudu pagi, 2 sudu malam. Syukur Alhamdulillah, isi kakinya elok je naik dan penuh. Rujuk gambar ketiga. Doktor tak bekalkan sebarang ubat hanya dressing. Alhamdulillah beliau sangat berpuas hati dengan Vivix.

manfaat vivix

Alhamdulillah, dengan ikhtiar vivix telah dapat memberi kesembuhan pada kaki pakcik ini. Dengan pengambilan yang konsisten dan sukatan yang betul, InshaaAllah vivix membantu meningkatkan taraf kesihatan kita.

Tapi harus diingat, vivix bukan ubat yang boleh beri kesembuhan segera. Ia adalah suplemen atau makanan tambahan yang membantu memperbaiki sel kita yang rosak dan membantu pertumbuhan sel baru yang lebih sihat.

Vivix suplemen antioksidan yang tinggi. Vivix bantu baik pulih sel, sel yang baik berfungsi dengan baik.


Jika anda atau sesiapa sahaja yang mengalami keadaan seperti pakcik ini, mungkin selepas accident atau pembedahan boleh la cuba ikhtiar dengan vivix.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. Teruk juga jadinya ya kalo kaki terkena infeksi..mujur ada supplement yg mbntu pertumbuhannya..:)

    BalasPadam
  2. Seriaunya tengok kaki pakcik tu. Alhamdulillah, vivix banyak membantu

    BalasPadam