Kenapa Doktor Pun Cakap Vitamin Shaklee Bagus?

Semasa Sue hamil anak kedua, semasa check up dengan doktor, doktor tanya ada ambil suplimen apa-apa ke? Sue jawab la ambil set hamil Shaklee. Doktor cakap, teruskan ambil suplimen tu sampai bersalin nanti.

Sekarang ini, sudah ramai doktor yang kenal dengan suplimen Shaklee. Kebanyakan mereka menyokong pengambilan vitamin ini kerana terbukti keberkesanannya.

Doktor cakap vivix Shaklee bagus
Kenapa vitamin Shaklee Bagus?

1) Setiap produk Shaklee adalah hasil kajian dan penyelidikan saintis hebat dan bertauliah. Semuanya dibina oleh pakar2 saintis yang kerja siang malam uji macam-macam benda kat makmal Shaklee US.

Saintis-saintis ni pulak, bukan calang-calang graduate mana-mana university terus keluar produk. Bukan. Tapi Saintis yang dah berpuluh-puluh tahun punya pengalaman dalam industri pemakanan dan kesihatan.

Bukan tu saja. Saintis-saintis ni sangat bijak sampai dapat macam-macam anugerah. Siap ada Nobel Prize Winner bagai. Paling cikai pun PhD lah. Bukan yang paling bagus PhD tau. Beza tuu..

-
Antara barisan saintis Shaklee yang hebat
Dr Elizabeth Blackburn Pemenang Nobel Dalam Perubatan 2009
2) Produk Shaklee diuji secara klinikal dan oleh pihak ketiga. Terbukti yang vitamin Shaklee ini benar-benar berkesan dan selamat.

Dan sebab saintis-saintis Shaklee ni bijak-bijak dan power-power, hasil kajian diorg ke atas produk-produk Shaklee di dokumenkan dalam macam-macam journal antarabangsa. Jurnal-jurnal ni pulak bukan staff Shaklee je yang syok sendiri, tetapi diiktiraf oleh saintis yang tak kerja dengan Shaklee pun. 

Jauh sangat berbeza dengan produk-produk nutrisi lain yng berlambak di pasaran sekarang ni. Sebab kebanyakan mereka takde sampai diiktiraf oleh saintis luar syarikat.
  • lebih dari 250 ujian pestisid (racun perosak) bagi memastikan produk2nya bebas dari bahan2 kimia yang merbahaya
  • mempunyai landmark study, yang mana, taraf kesihatan pengguna shaklee selama 20 tahun, pengguna vitamin lain dan orang yang langsung tidak mengamalkan vitamin dinilai
  • mempunyai lebih 125 kertas dan presentation saintifik yang telah dipublish
  • menjalankan 350 ujian untuk setiap bahan botani yang baru bagi memastikan ianya bebas daripada pencemaran, racun perosak dan sisa2 lain yang merbahaya
  • menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan kualiti dan potensi
Shaklee berbeza kerana membuat ujian kualiti, jurnal dan landmark study
Kesihatan pengguna vitamin Shaklee sangat baik dan cemerlang
Tahap pengguna vitamin selain shaklee lebih teruk berbanding yang tak makan apa2 vitamin.
5 sebab landmark study Shaklee sangat dipercayai
Bukti yang produk-produk Shaklee memang betul-betul bagus, ia digunakan untuk kerja, aktiviti dan sukan paling extreme. Dan takde langsung atlet-atlet Shaklee ni kantoi ada dadah dalam badan macam kes Lee Chong Wei suatu ketika dulu.

Boleh bandingkan dengan produk lain, takde yang ada rekod sebegini pun POWER.

Kalau Shaklee teruji berkesan untuk orang paling extreme, sudah tentu lah terlebih-lebih berkesan untuk kita rakyat marhaen ni kan?

Angkasawan dan atlit olimpik pun guna Shaklee
Orang2 hebat dan ternama yang suka produk Shaklee
3) Shaklee, satu-satunya syarikat vitamin yang berani menjalankan landmark study yang membuktikan secara saintifik kesan positif penggunaan Shaklee selepas 20-50 tahun.

Hasil kajian landmark study membuktikan pengguna vitamin Shaklee lebih rendah risiko terkena kencing manis, serangan jantung, stroke dan lain-lain
Risiko diserang penyakit kencing manis bagi pengguna vitamin Shaklee 4x lebih rendah
Usah ragu lagi.

Produk Shaklee pasti Berkesan, Pasti Selamat dan Pasti Mesra Alam.

Hubungi Sue untuk konsultasi atau order anda. SMS/Whatsapp: 013 4774 285.

1 ulasan: