Kesan Lecur Air Panas Sembuh Dalam Masa Satu Malam Jer, Apa Ibu Ini Buat?

Malang tidak berbau. Itu lah nasib yang menimpa anak kecil ini. Beliau terkena air panas dan melecur di kawasan muka.

Kesian sangat kan. Pastinya sakit pada kesan lecur di kulit tu kan.

Ibunya berikhtiar dengan menyapu vivix di kawasan tempat lecur tersebut.



Mula-mula kulit jadi merah. Tapi luka tu dah kering. Lepas tu sapu herbal blend. Semalam tempat luka tu da tumbuh kulit baru, yang sapu vivix tu jadi kulit mati. Muka anak dah normal dah. Tinggal yang sikit-sikit jaa.


Herbal blend merupakan krim sapuan pelbagai guna.

Sekilas fakta herbal blend:
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
Herbal blend adalah produk semulajadi tanpa PARABEN. Oleh itu ianya boleh disapu pada bayi dan juga orang dewasa.


Menurut Puan Lyn, luka yang disapu vivix ni memang cepat kering kalau disapu. Semasa anak beliau kena impetigo haritu, 6 kali sapu kawasan infection dah totally kering. Takde dah naik berair. Anak pun kupas-kupas jek kulit kering tu. Then continue dengan herbal blend.

Jika anda atau sesiapa sahaja yang mengalami nasib yang sama seperti adik kecil ini, Sue sangat rekemen untuk mencuba vivix dan herbal blend. Mana tahu ianya mampu membantu menyembuhkan luka dan sakit anda dalam tempoh yang singkat.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan: